مدیر اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: با راه‌اندازی سامانه پیامک بعثه مقام معظم رهبری امکان ارتباط مستقیم زائران، عمره‌گزاران، حجاج و عموم مردم با سرپرست حجاج ایرانی فراهم شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  حجت‌الاسلام روزبه برکت‌رضایی گفت: با راه اندازی سامانه پیامک بعثه مقام معظم رهبری امکان ارتباط مستقیم زائران، عمره‌گزاران، حجاج و عموم مردم با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی فراهم شد.

وی افزود: زائران و کاربران می‌توانند با شماره پیامک 500026914 با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت به صورت مستقیم ارتباط بگیرند.

برکت‌رضایی خاطرنشان کرد: روحانیان، مدیران و زائران محترم می‌توانند از طریق این شماره نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را به اطلاع نماینده محترم ولی فقیه برسانند.

وی یادآور شد: تمام دیدگاه‌های ارائه شده به صورت دست بندی و با حفظ امانت‌داری در اختیار نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی قرار خواهد گرفت.

مدیر اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: همچنین بعثه مقام معظم رهبری در راستای تبیین و گسترش معارف اسلامی و معارف حج اقدام به راه اندازی سامانه پاسخگویی به سوالات زائران کرده است.

وی گفت: زائران عزیز می‌توانند سئوالات و شبهات خود را درباره موضوعات مختلف، از قبیل احکام و مناسک حج و عمره، تاریخ اسلام و امامان (ع)، نقد وهابیت، آشنایی با اماکن، اسرار و معارف حج، اخلاق و آداب سفر حج و ... از طریق سامانه پیام کوتاه زائر به شماره 3000828881 ارسال کنند تا کارشناسان و اساتید پاسخگوی شما باشند./ج1

برچسب ها: قم ، سامانه ، پاسخگو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.