شهردار ورنامخواست گفت: همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز، اقدامات متنوعی در بخش خدمات شهری که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره شهروندان دارد صورت و یا در درست انجام می باشد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اردشیر محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام آخر سال و تعطیلات نوروزی و حضور میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر این طرح همچون سال‌های گذشته به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات شهری، ایجاد چهره‌ای مطلوب و فضای شاد از سیمای شهر، آماده سازی منطقه برای رفاه حال شهروندان، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافران نوروزی آغاز شد.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای این طرح نظافت و تنظیف خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی، رنگ آمیزی جداول، نرده‌ها، پایه تابلوهای ترافیکی، چراغ‌های روشنایی، رفیوژ میانی معابر جداول و همه المان‌ها و تاسیسات شهری، روشنایی بوستان‌ها و فضای سبز میادین از جمله این موارد اصلاحی است.

شهردار شهر ورنامخواست ادامه داد: همچنین رفع عیب و نقص چراغ‌ها و آب نماها، اصلاح تابلوهای ترافیکی و جهت‌نما و شست‌وشوی آنها، خط کشی معابر اصلی، لکه گیری و روکش آسفالت حفاری‌های سطح شهر، پاکسازی و زیباسازی پارک‌ها و بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و استقرار چادر راهنمای مسافران در ورودی شهر در حد اعتبارات موجود شهرداری انجام می‌شود.

وی گفت: چمن زنی بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر، کودزنی و هرس درختان و فضاهای سبز، رنگ آمیزی جداول، چاپ گزارش عملکرد یکساله شهرداری و نقشه راهنمای شهر برای توزیع در میان مسافران نوروزی از دیگر اقدامات شهرداری ورنامخواست در آستانه سال جدید است.

شهرداری ورنامخواست با برنامه ریزی منسجم و با بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و نیروهای حوزه خدمات شهری و سایر حوزه‌ها با اجرای طرح استقبال از بهار به پیشواز سال نو می‌رود.

برچسب ها: استقبال ، نوروز ، ترافیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.