عضو كميسيون حقوقي مجلس شوراي اسلامي گفت: بايد با دانه درشت‌ها برخورد شود، گاهي وقوع فساد معلوم و مشخص نيست بايد قوانين به گونه‌اي اصلاح شوند تا فسادهاي پنهان را آشكار كنند.

حجت‌الاسلام موسي غضنفرآبادي در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، درباره تاكيدات دوباره مقام معظم رهبري درخصوص مفاسد اقتصادي اظهار داشت: بايد برنامه‌ريزي دقيقي براي مبارزه با مفاسد اقتصادي صورت گيرد چرا كه فشار اقتصادي كه اكنون مردم از آن رنج مي‌برند به دليل وجود اين مفاسد است.

عضو كميسيون حقوقي قضائي مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بايد با دانه درشت‌ها برخورد شود، گفت: گاهي وقوع فساد معلوم و مشخص نيست بايد قوانين به گونه‌اي اصلاح شوند تا فسادهاي پنهان را آشكار كنند.

وي با اشاره به وظايف قوه قضائيه افزود: دستگاه قضا وظيفه برخورد با جرايم را برعهده دارد از اين رو مي‌تواند با مواجهه قانوني و قاطعيت زمينه رشد مفاسد اقتصادي را در جامعه متوقف كند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادي تصريح كرد: در حال حاضر تعداد زيادي از مفسدان اقتصادي از طريق چاپلوسي و در پرتو آشنايي با مسئولان به رانت‌هاي زيادي دست يافته‌اند كه بايد بستر رشد آن در كشور خشكانده شود.

اين عضو كميسيون حقوقي قضائي مجلس با تاكيد بر نظارت درباره مفاسد اقتصادي خاطرنشان كرد: نظارت بايد براساس قانون و با قاطعيت صورت گيرد و ناظران بدون در نظر گرفتن جايگاه انتصابي افراد به مسئولان و يا سايرين با متخلفان برخورد كنند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مبارزه ، مفاسد ، اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار