نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم نیاز مبرم اردبیل به مسیر ایمن در دستیابی به مرکز کشور محور اردبیل ـ سرچم به صورت ناقص اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی ‌افضلی‌فرد افزود: طرح اولیه مسیر اردبیلـ سرچم، احداث محور چهار خطه بود، نه این‌که بخواهند به صورت معمولی و با عجلهاین طرح را افتتاح کنند.

وی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته قرار شده 80 کیلومتر از این مسیر در گام اول چهار خطه شود.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از مصوب شدن اجرای جاده هیرـ نئور و همچنین تکمیل ساختمان اداری برخی شهرها خبر داد.

افضلی فرد به احداث کمربندی سبز در سرعین نیز اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح که از مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور است با تأمین منابع اعتباری به جد پیگیری می‌شود که انتظار داریم در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی از تأمین منابع 20 میلیارد تومانی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: در این زمینه مجوز تأمین و ذخیره‌سازی قیر مورد نیاز کارخانه‌های آسفالت شهرداری‌های استان با 100 میلیارد ریال اعتبار و همچنین لکه‌گیری در برخی از معابر گرفته شده است.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه از اختصاص اعتبار ویژه برای تسریع در عملیات اجرایی محور هیرـ نئور و همچنین نیرـ سراب برای تردد راحت‌تر رانندگان و گردشگران در این مسیرها خبر داد./س

برچسب ها: اردبیل ، محور ، سرچم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.