سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از وقف یک هزار متر مربع زمین در این شهرستان توسط یک تبعه ایرانی مقیم کشور کویت خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، محمدرضا ترحمی با بیان اینکه در بهمن ماه امسال و همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قطعه زمینی به وسعت یک هزار متر مربع در شهر ورنامخواست لنجان وقف شد، افزود: این زمین را رجبعلی ملکی که اصالتا از اهالی لنجان بوده و هم اکنون مقیم کشور کویت است، وقف کرد.

وی اظهار داشت: نیت واقف این زمین، جهت کمک به احداث مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی المهدی است.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان بیان داشت: این خیر علاوه بر وقف این زمین مبلغ 30 میلیارد ریال کمک برای ساخت مجموعه فرهنگی و مذهبی المهدی (عج) اختصاص داده که در وقفنامه تنظیمی ذکر شده که مازاد هزینه‌های جاری مورد وقف برای سالمندان شهر ورنامخواست هزینه شود.

وی ادامه داد: در وقفنامه تنظیمی که در اداره اوقاف لنجان به ثبت رسید تولیت این مجموعه با آقای ملکی خواهد بود و پس از آن به اداره اوقاف واگذار خواهد شد.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: این زمین وقفی در بخش مرکزی شهر ورنامخواست و در ضلع غربی بلوار شهید شاهمرادی قرار دارد.

وی اضافه کرد: این موقوفه وقف انتفاع و منفعت بوده و مقرر شده است که با ساخت چند مغازه و از طریق درآمد آن به ساخت مجموعه فرهنگی و کمک به سالمندان هزینه شود./س

برچسب ها: وقف ، یک هزار ، مترمربع ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.