برای اولین بار در سطح استان کرمانشاه، جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در مکانی رو باز و در دل یک مجموعه تاریخی بی نظیر (عمارت خسرو قصرشیرین) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

این جلسه در راستای تصمیم گیری برای استقبال بهتر و بیشتر از گردشگران و میهمانان نوروزی در ایام نوروز 92 و با حضور کلیه مسئولین ادارات این شهرستان در محل مجموعه تاریخی عمرات خسرو قصرشرین برگزار شد.

محمد رضا جلدی، گفت: مصوبات این جلسه برای کلیه ادارات مربوطه لازم الاجراست که بتوانیم در ایام نوروز 92 میزبانان شایسته ای برای گردشگران نوروزی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی فضای سبز شهر قصرشیری، لکه گیری معابر، ساماندهی پارکها، نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی و نیز اسکان موقت برای مسافران و گردشگران نوروزی در سطح شهر از جمله تدابیری بود که در این جلسه اندیشیده شد.

این مقام مسئول یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد که برای ایام نوروز در ورودی شهر قصرشیرین توسط شهرداری، هفت سین بزرگ و مجللی تدارک دیده شود و ضمنا در ورودی شهر نسبت به راه اندازی و نصب سیاه چادر عشایری با ارائه صنایع دستی و سوغات و شیرین محلی از میهمانان نوروزی پذیرایی به عمل آید.

جلدی تصریح کرد: تخفیف 30 درصدی برای رانندگان وسایط نقلیه عمومی به همراه خانواده درجه یک و جهت استفاده از اماکن اقامتی به مدت سه روز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه مصوب شد که مسئول ستاد اسکان در ایام نوروز در شهرستان قصرشرین اداره اموزش و پرورش باشد و کلیه دستگاه ها و سازمان ها لیست اماکن اقامتی خود را به آموزش و پرورش ارائه دهند./س

برچسب ها: کرمانشاه ، عمارت ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.