عناصر رژيم آل خليفه در بحرين بار ديگر به مراسم تشييع جنازه يکي ديگر از شهداي انقلاب اين کشور حمله ور شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ نيروهاي رژيم آل خليفه در بحرين شرکت کنندگان در مراسم تشييع جنازه شهيد حسين الجزيري را که چند روز پيش در تظاهرات به مناسبت سالگرد انقلاب بحرين به ضرب گلوله عناصر رژيم آل خليفه به شهادت رسيد سرکوب کردند. 

علي الموسوي گزارشگر اين شبکه همراه با پخش تصاويري از جسد شهيد حسين الجزيري که پدر وي در کنار آن مي گريست افزود: سخنان پدر اين شهيد همه حاضران بر بالين اين شهيد را به گريه انداخت و پس از آن همراه با شعارهايي عليه رژيم آل خليفه پيکر وي را بر دوش گرفتند تا آن را تشييع کنند و با اين شهيد عهد بستند تا رسيدن به پيروزي به مبارزه ادامه دهند. 

در ادامه گزارش با اشاره به حضور هزاران نفر در مراسم تشييع جنازه شهيد الجزيري که با وجود تدابير شديد امنيتي عناصر رژيم انجام شد، آمده است: تشييع کنندگان با سردادن شعارهايي خواستار انتقام از قاتلان وي شدند و بر ضرورت براندازي رژيم تاکيد کردند. 

گزارشگر در ادامه با اشاره به اقدامات سرکوبگرانه عناصر رژيم عليه تشييع کنندگان قبل از پايان مراسم کفن و دفن افزود: عناصر رژيم آل خليفه با استفاده از گازهاي سمي و گلوله هاي ساچمه اي به تشييع کنندگان حمله کردند. 

هادي الموسوي از اعضاي جمعيت الوفاق بحرين گفت: حمله به تشييع کنندگان در بحرين و متفرق کردن آنها قبل از پايان مراسم تدفين چيزي است که در هر مراسم تشييع جنازه اتفاق مي افتد. 



برچسب ها: آل خلیفه ، حمله ، مراسم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار