یک باند 4 نفره که هر یک از اعضای آن دارای سابقه های متعدد بودند و در طول شبانه روز اقدام به چندین فقره سرقت می کردند توسط پلیس فاتب دستگیر شدند.

رئیس کلانتری 141 شهرک راه آهن در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران اطلاعات و تخصصی این یگان پس از  تعدادی شکایت مردم مبنی بر سرقت لوازم خودروهایشان به دلیل بالا بردن سطح امنیت محدوده های استحفاظی خود و رضایت مندی هموطنان اولویت دستگیری این افراد در دستور کار خود قرار دادند.

سرگرد نعمت ابراهیمی اظهار داشت: عوامل اطلاعات پس از یکسری اقدامات پیچیده پلیسی و فعالیت های مراقبتی به طور نامحسوس توانستند متوجه شوند که سارقان به صورت باندی عمل می کنند و طعمه های خود را روز روشن و حوالی ساعت 13 تا 16 پيدا مي كردند.

وی افزود: پس از تجمیع اطلاعات بیشتر و شناسایی تک تک متهمان به نام های بهنام، سعید، اکبر و رامین که هر کدام دارای چندین فقره سابقه هستند ماموران موفق شدند که این را در ساعت 16 روز گذشته ردیابی نمایند.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: به دنبال این موضوع چندین واحد آماده باش در محدوده ی مورد نظر قرار گرفتند و با ورود این باند 4 نفره با یک دستگاه پراید مشکی رنگ بلافاصله طی یک عملیات ضربتی آنان را دستگیر نمودند.

که در نهایت در بازرسی از خودرو 2 دستگاه پخش خودرو تعدادی پنل، تعدادی زاپاس، تعدادی دوربین عکاسی و تعدادی عابر بانک و ابزار آلات سرقت کشف و ضبط گردید.

لذا متهم به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ قرار گرفت./ز

برچسب ها: فاتب ، پلیس ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار