رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه گفت: یک‌هزار و 113 خانوار با جمعیتی معادل 2 هزار و 436 نفر زیرپوشش کمیته امداد شهرستان بشرویه قرار دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،رمضان برمک اظهار داشت: به منظور حمایت و کمک به اقشار نیازمند و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بشرویه تعداد 719 نفر زیر پوشش عادی این نهاد قرار گرفتند که طی 11 ماهه سال جاری بیش از 3 میلیارد و 776 میلیون ریال به آنها پرداخت شده است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از سالمندان نیازمند بالای 60 سال روستایی و عشایری که از هیچ حمایت بیمه‌ای برخوردار نبوده‌اند، اجرای طرح شهید رجایی که از طرح‌های ارزشمند و ماندگار شهید رجایی است به کمیته امداد محول شد.

394 نفر تحت حمایت طرح شهید رجایی قرار دارند

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه افزود: در این شهرستان 394 نفر زیر پوشش طرح شهید رجایی قرار دارند که از ابتدای سال تاکنون بیش از 2 میلیارد و 177 میلیون ریال به این افراد پرداخت شده است.

برمک با اشاره به اینکه 48 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد از خدمات بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: امسال بالغ بر 206 میلیون و 246 هزار ریال به عنوان حق بیمه این افراد واریز شده است.

وی عنوان کرد: یک هزار و 113 خانوار با جمعیتی معادل 2 هزار و 436 نفر زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند که ماهانه مستمری به آنان پرداخت می‌شود.

توزیع 2 هزار و 300 سبد غذایی در بین مددجویان

رئیس کمیته امداد امام خمینی بشرویه اذعان داشت: در ماه مبارک رمضان و ماه محرم بین یک‌هزار و 150 خانواده مددجو دو هزار و 300 سبد غذایی به ارزش 667 میلیون ریال توزیع شده است.
برچسب ها: بشرویه ، امداد ، رجایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.