بازيگر نقش "پري" گفت: مسئولیت پذیری و تعهد "صادق کرمیار" ، خاطرات مرد ناتمام را ماندگار می کند.

مهشید حبیبی ایفاگر نقش پری در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: پری نقش مقابل "همایون" را داشته و قصه حول و حوش عشق من به او می‌چرخد.






وی افزود: با وجود گنجاندن مسائل عاطفی و عشقی در مجموعه "خاطرات مرد ناتمام" ،‌مخاطبان شاهد درام های سیاسی و اجتماعی نیز هستند.



این  بازیگر در خصوص کاراکتر "پری" اظهار داشت: پری از نوجواني عاشق همایون بوده ولی حیای او باعث می‌شود که این مسئله را به زبان نیاورد.


حبیبی با اشاره به متفاوت بودن فضای این اثر به دیگر مجموعه های اختصاصی یافته به دوران پهلوی ها گفت: در "خاطرات مرد ناتمام" فضای صمیمی و عشق انسانها به یکدیگر با توجه به فضای سیاسی آن دوران به خوبی به تصویر کشیده شده است.
وی ادامه داد: مردم آن زمان نمی‌گذاشتند که اتفاقات و حوادث آن دهه روی زندگی آنها تاثیر بگذارند و با وجود همه اتفاقات سعی در داشتن زندگی خوش را داشتند.





بازیگر نقش "پری" در خصوص زندگی امروزی مردم اظهار داشت: متاسفانه امروزه مسئولیت پذیری و صمیمیت افراد نسبت به یکدیگر رو به کاهش رفته و امیدوارم با دیدن این مجموعه کمی بیشتر از گذشته قدر یکدیگر را بدانند.
وی با اشاره به صمیمیت گروه و تیم بازیگران گفت: 20 روز از شروع کار گذاشته بود که من به گروه پیوستم و با وجود فضای دوستانه کار من هم بازی خود را شروع کردم.





حبیبی در خصوص درایت "صادق کرمیار" ابراز داشت: "کرمیار" کارگردان این مجموعه با درایت و هوشیاری خود به خوبی تیم بازیگران را هدایت کرد و همه ما روزهای خوشی را در کنار هم سپری کردیم.
این بازیگر با اشاره به دیالوگهای توام با موسیقی گفت: "کرمیار" خود نویسنده و رمان نویس قابل توجهی است و با وجود تیم منتبحر نویسندگان "خاطرات مرد ناتمام" خود توانست تاثیر بسزایی را در آهنگین شدن دیالوگها داشته باشد.
حبیبی در خصوص بیشتر بودن درام و عشق "پری و همایون" گفت: معتقدم اگر به عشق پری و همایون بیشتر بها داده می شد کار جذاب تر و زیباتر می شد.



وی تصریح کرد: اما در صورت کلی این سریال از موسیقی و تیتراژ و دیالوگهای تاثیرگذاری برخودار بود.
بازیگر نقش "پری" در خصوص انگیزه خود برای حضور در این اثر تلویزیونی اظهار داشت: یکی از دلایل اصلی حضور من در "خاطرات مرد ناتمام" حضور استاد "محمود پاک نیت"، "مهوش صبرکن" و "امین زندگانی" بود و خوشحالم که کنار آنها به ایفای نقش پرداختم.
حبیبی خاطرنشان کرد: امیدوارم با وجود تلاش شبانه روزی تیم سازنده، "خاطرات مرد ناتمام" مورد توجه مخاطبان قرار گیرد./ي2
برچسب ها: حبیبی ، سریال ، خاطرات ، ناتمام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار