امام جمعه مهدیشهر با تاكید بر اهمیت انتخابات و نقش حضور مردم در آن گفت: فضای انتخابات در كشور باید موجب تقویت وحدت ملی و همگرایی قومی شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ؛ حجت الاسلام 'محمد بارانی'  در همایش توجیهی و آموزشی انتخابات سه استان كشور در مهدیشهر افزود: در انتخابات توجه به تاكتیك های دشمنان انقلاب باید مد نظر مردم باشد و با بصیرت افزایی اهداف دشمنان را خنثی نماییم.

وی كه در باره منشور اخلاق انتخاباتی سخن می گفت به هشت نكته مهم در این زمینه اشاره كرد و اظهار داشت: در انتخابات باید از ادبیات برد و باخت پرهیز شود.

وی گفت: ادبیات برد و باخت متعلق به غرب است و اسلام برد و باخت ندارد.

بارانی ، نداشتن تعصب جناحی و گروهی، استفاده نكردن از افراد فرصت طلب كه به دنبال منافع خود هستند و استفاده از نیروهای عدالت گر و عدالت خواه را از نكات مهم در توجه به اخلاق انتخاباتی برشمرد.

امام جمعه مهدیشهر با تاكید بر اینكه در انتخابات نباید در آرای دیگران تجسس كرد گفت: تقویت امید و نشاط ملی و پرهیز از تخریب دست آوردهای انقلاب اسلامی نیز بایدمورد توجه قرار گیرد.

در این همایش دو روزه قریب 200 نفر از فرمانداران، بخشداران، مدیران كل سیاسی و انتخابات استانداریها و كارشناسان و دست اندركاران انتخابات استانهای سمنان، گلستان و مازندران حضور دارند./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.