یکی از برگزیدگان بخش مسابقه فیلم کوتاه جشنواره ملی حسنات اصفهان تاکید کرد: کارگاه های برگزار شده در طول جشنواره مناسب و تخصصی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان "امید برجسته" خاطر نشان کرد : کارگاه های آموزشی جشنواره حسنات از سطح خوبی برخوردار است و باعث ارتقاء سطح علمی شرکت کنندگان در این دوره ها می شود.

وی که در دوره های گذشته جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از استان آذربایجان غربی شرکت کرده است اظهار داشت: انتظار نداشتم جشنواره ای نوپا و تازه کار در این سطح و به این خوبی برگزار شود.

به گفته وی، حضور سینماگران و کارگردانانی مانند زاون قوکاسیان، خسرو سینایی، مینو فرشچی و عباس گنجوی برای علاقمندان و هنردوستان فرصتی است که این جشنواره برای دوستداران هنر و سینما فراهم کرده است.

برجسته با اشاره به مشارکت خود در دوره اول جشنواره حسنات با مستند 20 دقیقه ای " صوفی رحمان"، در دوره دوم و امسال جشنواره نیز با فیلم های دیگری شرکت داشته است احساس رضایتمندی خاصی به جشنواره فیلم کوتاه حسنات در اصفهان دارد.

این هنرمند ارومیه ای ادامه داد: در این دوره بیشتر آثار برگزیده سومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در شهر ارومیه نیز به نمایش گذاشته می شوند./س

برچسب ها: تخصصی ، بودن ، کارگاه ، فیلم ، حسنات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.