ُسمیره رجب سخنگوی دولت بحرین در خطاب به مخالفان دولت از آنان خواست تا فرصت را غنیمت شمرده و در مذاکرات خود با دولت خواسته هایشان را مطرح کنند

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الیوم السابع، وزیر امور مطبوعات و سخنگوی دولت بحرین " سمیره ابراهیم" تاکید کرد: امروز تمام گروه های مخالفت دولت می توانند پشت میز مذاکرات نشسته، اختلافات را پشت سر بگذارند و مصلحت کشور را بر تمام مصلحت های دیگر ترجیح دهند.

 سمیره ابراهیم در گفت و گو با تلویزیون دولتی بحرین گفت: تمام گروه های مخالف موافقت خود را با شرکت در گفت و گوها در چند روز گذشته اعلام کرده اند، پس بهتر است امروز همگی امروز به یکدیگر احترام بگذاریم تا بتوانیم به بیشترین میزان از خواسته های خود برسیم. وی در پایان تاکید کرد: در رسیدن به خواسته های طرفین هیچ وسیله ای قدرتمندتر از مذاکره وجود ندارد.

 لازم به ذکر است که مذاکرات طرفین از روز 11 فوریه آغاز شده است، اما با این حال هنوز هم در تمام خیابان های بحرین می توان صدای اعتراض شیعیان را شنید که با هجوم سخت نیروهای دولتی رو به رو می شوند. در اعتراضاتی که به مناسبت بزرگداشت دومین سالروز آغاز انقلاب بحرین آغاز شد، افرادی شهید و گروهی دیگر زخمی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار