به دلیل کم آبی شدیدی که باعث کاهش تولید محصولات کشاورزی شده است امروز در تمام مساجد، مدارس و دانشگاه های عربستان نماز باران به امید رفع بی آبی برگزار گردید

به گزارشسرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی المصراوی، به دلیل خشکسالی پی در پی سرزمین گرم عربستان، امروز در تمام شهرها و مساجد این کشور نماز جماعت به امید بارش باران برپا شد.

عربستان در کشاورزی های خود از روش سنتی و استفاده از باران استفاده می کند و عدم بارش آن برای مدت زمان طولانی باعث خشکسالی های محسوسی در آن شده است.

امام مسجد الحرام در مکه " دکتر سعود بن ابراهیم الشریم" گفت: ما امروز در دوره ای قرار داریم که متاسفانه شر و باطل در تمام جامعه گسترش یافته است و تنها اندکی نیکی می توان در آن مشاهده کرد.

دکتر ابراهیم با اشاره به فسادهای موجود در عربستان گفت: ربا، رشوه، تقلب ، دروغگویی، کلاهبرداری و دورویی در تمام جامعه رو به افزایش است افراد بی دین شریعت اسلامی را به تمسخر گرفته اند.

تولید گندم در عربستان به دلیل بی آبی سالانه شاهد کاهش های زیادی در سال های اخیر بوده است و گزارش های اقتصادی گویای آن است که بی آبی باعث شده که این کشور از ردیف صادرکنندگان گندم خارج گردد.

آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.

برچسب ها: باران ، عربستان ، آب ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار