سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان از ثبت 2 وقف جدید به ارزش 180 میلیون تومان در این شهرستان در بهمن‌ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام محسن ضیایی با اشاره به ضرورت ایجاد وقف‌های جدید در سطح جامعه اظهار داشت: در بهمن‌ماه امسال ۴۴۷ متر زمین با ساختمان آن توسط عباس باقری در شهرستان گلپایگان وقف شده است.

وی به ارزش این موقوفه اشاره کرد و ادامه داد: ارزش این موقوفه بیش از ۱۴۰ میلیون تومان برآورد شده که تنظیم آن در هفته وقف سند به نام اوقاف صورت گرفته است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلپایگان با بیان اینکه بهمن‌ماه امسال دو وقف جدید به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان در گلپایگان به ثبت رسیده است، تصریح کرد: این موقوفه در خیابان خوانسار واقع شده است و کمک به ایتام این شهرستان به عنوان نیت واقف به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: بر‌اساس مذاکرات صورت گرفته با کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مقرر شده است که این ساختمان یا به دارالایتام اختصاص داده شود و یا اینکه توسط اداره اوقاف اجاره داده شده و درآمد آن برای کمک به ایتام هزینه شود.
ضیایی با بیان اینکه وقف دیگری که در این شهرستان به ثبت رسیده ‌هزار متر زمین در روستای رکاب‌دار گلپایگان بوده که توسط سید تقی موسوی وقف شده است، تاکید کرد: این موقوفه برای ساخت مسجد در روستای رکاب‌دار وقف شده که ارزش آن بیش از ۴۰ میلیون تومان و وقف بر انتفاع است./ا
برچسب ها: گلپایگان ، وقف ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.