شورای همکاری خلیج فارس در واکنش به اظهارات میشل عون، رئیس فراکسیون "تغییر و اصلاح" پارلمان لبنان در حمایت از انقلاب بحرین نامه ای اعتراض آمیز برای دولت لبنان ارسال کرد.

به گزارشسرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاری فرانسه، عبداللطیف الزیانی، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز در اعتراض به اظهارات ضد بحرینی میشل عون، رئیس فراکسیون پارلمانی "تغییر و اصلاح" لبنان، نامه اعتراض آمیز برای دولت این کشور نوشت.

در این نامه که قرار از طرق کاردار سفارت لبنان در ریاض به دولت لبنان ارسال شود، آمده است: این اظهارات غیر مسئولانه میشل عون با روابط تاریخی و برادرانه لبنان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس منافات دارد.

میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح پارلمان بحرین هفته گذشته همزمان با آغاز قیام مردمی انقلاب بحرین در 14 فوریه در گفتگو با شبکه العالم ضمن منصفانه خواندن انقلاب بحرین، نسبت به سکوت جهانیان در قبال این انقلاب ابراز تاسف کرده و مطالبات ملت بحرین را قانونی و واقعی خوانده بود.
چند روز گذشته وزارت امور خارجه بحرین نیز در واکنش به این اظهارات میشل عون کاردار سفارت لبنان در این کشور را احضار کرد و از دولت لبنان خواست تا با صدور بیانیه ای رسمی موضع خود را در قبال این اظهارات روشن کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
حسین ارشادی
۰۲:۱۲ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
شورای همکاری خلیج فارس حتی توان شنیدن یک واقعیت را ندارد ، و فکر می کنند با دلار های نفتی هم می توانند حقیقت را برای همیشه خاموش کنند .مگر این شورا سیل خروشان مردم را مشاهده نمی کنند
آخرین اخبار