مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: کادر فنی پس از بررسی تمامی جوانب امر بهترین ها را برای حضور در رقابتهای جام جهانی تهران انتخاب کرد.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به این که میزبان مسابقات جام جهانی هستیم وبرای دفاع از حیثیت کشتی ایران ترکیبی از بهترین ها را برای حضور دراین مسابقات انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: برای آنکه در هر وزن چند کشتی گیر خوب داشته باشیم نیاز است تا به امر سازندگی و پشتوانه سازی اهمیت بیشتری بدهیم به همین دلیل  در ترکیب تیم حاضر در مسابقات جام جهانی نام نفرات جوان نیز به چشم می خورد.

دارنده دو مدال نقره جهان با بیان این باید به جوانترها هم میدان داد عنوان کرد: رقابتهای جام جهانی فرصت مناسبی خواهد بود تا کشتی گیران جوانی چون روزبه فرازمند در وزن 55 کیلوگرم و همچنین عزت اله اکبری در وزن 74 کیلو بتوانند با رقبای خارجی خود مبازره کنند تا باکسب تجربه لازم  تیم ملی را درمسابقات آینده کمک کنند.

محمدی افزود: فرازمند و اکبری با کشتی های قابل قبول خود در جام امید و کیفیت بالای تمریناتشان در اردوی تیم ملی کادر فنی را مجاب کردند تا از آنها در مسابقات جام جهانی استفاده کند.

دارنده دو مدال برنز جهان تاکید کرد: تیم ملی جای بهترین هاست  و مطمئین باشید نفراتی که به هر دلیل از لیست نهایی برای حضور در جام جهانی خط خوردند اگر در آینده بتوانند شایستگی های خود را نشان دهند حتما از وجودشان استفاده خواهیک کرد.

محمدی در خاتمه خاطرنشان کرد:ما برای تکرار عنوان قهرمانی از هیچ گونه تلاش وکوششی دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم مردم کشتی دوست کشورم همچون گذشته با حضور خود در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی ملی پوشان را تنها نگذارند.

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روزهای  پنج شنبه و جمعه 3و 4 اسفند ماه در سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد که برنامه این مسابقات نیز به شرح زیر می باشد:

چهارشنبه 2 اسفند ماه:
 
ساعت 18:30 تا 19: وزن كشي كليه تيم‌ها
ساعت 19 تا 19:30: قرعه كشي تيم‌ها
 
پنجشنبه 3 اسفندماه:
 
ساعت 10 تا 12:30: مسابقات دورهاي اول و دوم
 ساعت 15:30 تا19:30: مسابقات دورهاي سوم، چهارم و پنجم
 
جمعه 4 اسفندماه:
 
ساعت 10 تا 12:30: مسابقات براي مشخص شدن تيم‌هاي دهم، نهم، هشتم، هفتم، ششم و پنجم
 ساعت 14 تا17 : مسابقات رده بندی و فینال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار