هزاران ونزوئلايي با حضور در خيابانهاي شهرهاي مختلف اين کشور بازگشت هوگو چاوز رئيس جمهوري اين کشور از کوبا را جشن گرفتند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، در شهر کاراکاس پايتخت ونزوئلا هزاران ونزوئلايي ها با در دست داشتن پرچم هاي ونزوئلا،تصاوير چاوز و سر دادن شعار بازگشت چاوز را جشن گرفتند.

يکي از افراد حاضر در خيابانهاي کاراکاس گفت: من خدا را به خاطر محافظت از وي تشکر مي کنم. اميدوارم که به زودي او را بر مسند قدرت ببينيم و او براي کشور فعاليت کند.

خوزه ويليما مورا فرماندار ايالت تاچيرا ونزوئلا هم در جمع مردم شهر گرادتاچيرا مرکز اين ايالت  گفت: ما خيلي خوشحال هستيم. از اين که چاوز به کشور بازگشته شاد شده ايم. حال رئيس جمهور خيلي خوب است و او در سلامتي به سر مي برد. رفيق چاوز با پاهاي خود به کشور بازگشته است.

يکي ديگر از افراد طرفدار چاوز گفت: شادي ، خوشحالي در همه جا ديده مي شود و در فضا لبريز شده است. شما مي توانيد اين موضوع را در همه جا ببينيد و حس کنيد. ما به چاوز مي گوئيم که او را دوست داريم و عاشق وي هستيم. 

فرد ديگري گفت: چاوز به آرامش نياز دارد. تمام مردم ونزوئلا از چاوز حمايت مي کنند و بيشتر آنها به طرح هاي وي اعتماد داشته و به وي راي داده اند.

















برچسب ها: بین الملل ، ونزوئلا ، چاوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار