مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهدگفت:در سه ماهه نخست 92 ساخت 10هزار واحد مسکونی در مناطق کم‌برخوردار محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مهدی جعفرنژاد با اعلام این مطلب افزود: توسعه شهری متوازان مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌ها در بخش‌های گوناگون است که در این راستا و با توجه به نگاه و رویکرد شهرداری مشهد به منظور ارتقای بافت‌های شهری مناطق کم‌برخوردار، بسته‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی برای رشد و پیشرفت این مناطق در نظر گرفته شده است.


وی  اظهار کرد: برای ساخت این تعداد اعتباری در حدود 800میلیارد تومان موردنیاز است که در حال حاضر تاکنون 200میلیارد تومان آن از طریق مشارکت بخش‌های خصوصی جذب شده است.


جعفرنژاد به کیفیت واحدهای مسکونی که مقرر شده است در مناطق متفاوت مشهد ساخته شود، اشاره و تاکید کرد: در ساخت این واحدها تمام نیازهای روز یک واحد ساختمانی و نیز لحاظ کردن کیفیت و استحکام بنا با توجه به استانداردهای مطرح ساختمانی، منظور می‌شود.

وی در ادامه به عملیات احداث تعدادی از این واحدهای مسکونی اشاره کرد و افزود: از این تعداد واحد در نظر گرفته شده؛ در حال حاضر دو هزار و 312 واحد در بولوار توس با عنوان مجتمع یاس و 500واحد مسکونی در انتهای گلشهر و نیز 120واحد در محدوده پنجتن عملیات اجرایی آن با همکاری زمین و مسکن آغاز شده است.
مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شهرداری مشهد ادامه داد: مطالعات معضلات شهری درمناطق کم‌برخوردار یکی دیگر از اقداماتی است که سبب کاهش مشکلات در این مناطق می‌شود که بر این اساس مطالعاتی در چهار بخش بهداشت و درمان، فرهنگی و هنری، امکانات ورزشی و در نهایت در حوزه آموزشی صورت گرفته است/ع.

 

برچسب ها: احداث ، واحدهای ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.