سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: نمایشگاه بهاره از پنجم تا 13 اسفند در این شهرستان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عبدالامیر ربیهاوی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال و افزایش تقاضای مردم برای خرید کالاهای شب عید، برنامه‌های مختلفی در راستای تنظیم بازار در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا نمایشگاه بهاره خرمشهر از پنجم تا سیزدهم اسفندماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان دریافت غرفه در نمایشگاه از روزهای قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

ربیهاوی تصریح کرد: حداقل تعداد متقاضی برای برپایی نمایشگاه 50 غرفه است و اگر تعداد بیشتری متقاضی شرکت هستند این ظرفیت وجود دارد.

وی در خصوص محل برپایی نمایشگاه بهاره نیز اضافه کرد: این نمایشگاه در بازار چین واقع در مسیر آبادان ـ خرمشهر برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در این نمایشگاه قرار است کالاهای مایحتاج مردم از جمله پوشاک، کیف و کفش، خشکبار و آجیل، مواد پروتئینی، روغن و برنج عرضه شود.

ربیهاوی افزود: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف حداقل 15 درصد نسبت به قیمت بازار به فروش خواهد رسید.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر تصریح کرد: این اقدامات در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو برپا می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برپایی این نمایشگاه‌ و تلاش بیشتر در جهت نظارت بر بازار شب عید مشکلات شهروندان به حداقل برسد.
برچسب ها: صنعت ، معدن ، خرمشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.