سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: صبای قم رقابت ناسالمی را به اجرا گذاشت همانطور که از رفتار جوانمردانه ما مقابل گیتی تعریف کردند خودشان نیز باید مردانه در زمین حاضر می شوند.

سید مهدی ابطحی سرمربی تیم فوتبال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل حسایت دیدارهای پایان فصل برای دو تیم صدر جدولی می دانستیم که صبا تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا امتیاز بازی را از آن خود کند اما انتظار داشتیم که صبای قم به صورت جوانمردانه وارد زمین شود.

وی افزود: تاکنون صبای قم عملکرد بهتری نسبت به گیتی پسند داشته و بازی های منصفانه ای را به اجرا گذاشته نباید در این زمان نام خود را به حاشیه می کشید هفته گذشته پس از پیروزی مقابل گیتی پسند مسئولان صبا از ما به دلیل اینکه تمام تلاش خود را مقابل این تیم به کار گرفتیم فرصتی ناحق برای آنها بوجود نیاوردیم از ما تشکر کردند به تبع همین موضوع این هفته نیز با تمام قدرت مقابل صبا صف آرایی کرده ایم اما خود را در یک رقابت ناسالم یافتیم.

ابطحی در ادامه بیان داشت: تا 2 دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه 2-2 مساوی برابر صبا جنگیدیم اما در یک موقعیت توپ ربایی کردیم در شرایطی قرار گرفتیم که 2 مهاجم تیم ما مقابل دروازه بان قرار گرفتند و موقعیت صد درصد گل تیم ما مقابل دروازه بان قرار گرفتند و موقعیت صد درصد گل ساختند اما در همین حین یکی از بازیکنان نیمکت نشین صبا یک بطری آب معدنی به سمت زمین پرتاب کرد که به توپ خورد و موقعیت ما را از بین برد.

وی خاطرنشان کرد: داور این بازیکن را اخراج کرد اما تماشاگران عصبی شدند و بطری آب به زمین پرتاب می کردند و به زمین هجوم آوردند به همین دلیل مدیر تیم شرکت حفاری از ما خواست تا به بازی ادامه ندهیم و خارج شویم اما ناظر بازی و داوری از ما تقاضا کردند بازی بدون حاشیه ادامه پیدا کند من هم وظیفه خود داشتم به دلیل حساسیت این بازی مدیر عامل را راضی کنم تا بازی ادامه پیدا کند در همین بازیکنان صبا صاحب موقعیت شدند یک گل به ثمر رساندند اما پس از این گل نیز حواشی توسط تماشاگران ادامه پیدا کرد.

سرمربی تیم شرکت حفاری ادامه داد: این گل 27 ثانیه کانده به پایان بازی به ثمر رسید و من مطمئن بودم که می توانم در این ثانیه ها گلزنی کنیم اما ناظر بازی به طرح ما آمد و گفت: اگر خواستار ادامه بازی هستید می توانید برگردید اما من نمی توانم امنیت شما را تأمین کنم زمانیکه ناظر بازی امنیت بازی را تعیین نمی کند بهترین راه خروج از سالن است که ما هم همین کار را کردیم.

**باید برخورد محکمتری با خاطیان صورت گیرد

سید مهدی ابطحی اذعان داشت: مسئولان باید در برخورد با افراد خاطی برخورد یکسانی داشته باشند.

همانطور که یک بازیکن دوپینگی به فوتبال ایران ضربه می زند بازیکنی که به خود اجازه می دهد در یک بازی قانونی اخلال ایجاد کند ضربه سهمگینی به بدنه کمیته فوتسال می زند اگر این بازیکن نیز 2 سال محروم می شد دیگر شاهد این موضوع نبودیم اما اطمینان دارم در سال های بعد باز هم شاهد این حواشی خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: صبا با این کار به خودش ظلم کرد این روزها رقابت های حساسی برگزار می شود در پی این ماجرا حریفان می توانند افرادی را در بین تماشاگران این تیم جای دهند این دسته از خطاها را انجام دهند و صبا نیز به دلیل ترک سالم یا حاشیه های ایجاد شده توسط تماشاگران امتیاز بازی را به رقبا تقدیم می کند.

امیدوارم قانونمندی را از خودمان آغاز کنیم تا حرفه ای شویم البته مطمئن هستم یک بازیکن به صورت خودجوش اجازه انجام این کار را نخواهد داشت، مسئولان این تیم می دانستند که مقابل ما بازی سختی را در پیش دارند و به دلیل نیازشان به این امتیاز هماهنگ کرده بودند که هر کاری انجام دهند.

کاش صبای قم در این مرحله این کار ناشایست را انجام نمی داد تا حق قهرمان این دوره باشد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار