هافبک چپ پای سرخ ها از زمان حضور گل محمدی به عنوان مرد اول کادر فنی نتوانسته جایگاه خوبی در تیمش داشته باشد و از شرایط موجود رضایت ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بالاخره در بازی مقابل سپاهان به دلیل محرومیت نوری و غلامرضا رضایی نوبت به معدنچی رسید تا در لیست 18 نفره تیمش قرار بگیرد اما باز هم نوبت بازی به این بازیکن نرسید تا او مجبور شود برای بهبود شرایطش با یحیی گل محمدی جلسه بگذارد پس از پیروزی برابر سپاههان مهرزاد معدنچی دقایقی با سرمربی تیمش به گفتگو نشست او که می دانست گل محمدی به خاطر کسب این پیروزی در شرایط ایده آلی به سر می برد، طی گفتگویی کوتاه از سرمربی تیمش خواست که برای دقایقی هم که شده فرصت حضور در میدان را به این چپ پای با سابقه بدهند.
گل محمدی هم به این بازیکن تأکید کرد که عملکرد او را در تمرینات زیرنظر دارد و اگر شرایط بدنی او در حد مطلوبی قرار بگیرد قطعاً در بازی های آینده به او میدان خواهد داد.
سرمربی پرسپولیس به معدنچی خاطرنشان کرد: که با توجه به حضور این تیم در مسابقات جام حذفی و لیگ برتر دوست دارد که تمامی نفراتش را آماده ببیند و به این شکل به هافبک تیمش انگیزه داد.

**رویانیان به دایی لج کرده است
طلب علی دایی از پرسپولیس ظرف چند روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد و کار را به جایی رساند که طرفین مقابل یکدیگر موضع بگیرند و صحبت هایی را علیه یکدیگر مطرح کنند.
براساس این گزارش با اینکه رویانیان هنوز هم پاسخ قاطعی به حرکات و اظهارات دایی نداده است اما به شدت از رفتارهای دایی ناراحت است و اعتقاد دارد آقای گل دنیا می بایست احترام بیشتری به جایگاه او می گذاشت و به در نظر گرفتن شرایط سنی میان او و خودش اقدام به اعتراض کرد.
رویانیان بر این باور است که تا قبل از اتفاقات جدید قصد داشت که پول دایی را با تخفیف به او پرداخت کند اما حالا شرایط جدید حتی حاضر نیست کوچکترین مبلغی به دایی بپردازد مدیرعامل سرخ ها در پاسخ به همکارانش و حتی مسئولان کمیته انضباطی تأکید کرده است که در زمان مدیریت او در پرسپولیس، علی دایی نمی تواند طلبش را بگیرد و بهتر است برای رسیدت به پولش بعد از پایان مدیریت رویانیان وارد عمل شود.
به نظر می آید حرف های دایی باعث شده تا رویانیان که کمتر عصبانی می شود در مقام جبران حاضر شود و با پرداخت نکردن پول قرارداد دایی که مربوط به دوران مدیریت او هم نمی شود به نوعی حرف های سرمربی سابق پرسپولیس را جبران کند.

**هشدار اطرافیان پروین!

این روزها علی پروین سکوتی عجیب را سرلوحه کارهای خود قرار داده است اما این موضوع برای تمام کسانی که او را می شناسند تعجب برانگیز بوده است

این گزارش حاکی است،  خیلی ها تصور می کردند که با حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت پرسپولیس ، حضور پروین در تمرینات پر رنگ تر خواهد شد  و چشم تیله ای سرخ ها دخالت زیادی در امور فنی تیم خواهد داشت اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه  حضور  پروین در تمرینات کمرنگ تر هم شد و کمتر شاهد اظهار نظر از او بودیم.
 این موضوع اصلا به کام دوستان پروین خودش نیامده است و آنها مدام گله و ناراحتی خود را به گوش سلطان سرخ ها می رسانند دوستان پروین در این باروند که  او نباید حکم های تزیینی را قبول کند و باید جایی در پرسپولیس  به او اختصاص داشته،  باشدکه اسطوره این باشگاه بتواند کارهای اجرایی بیشتری در امور باشگاه انجام دهد.
 البته پروین نظر دیگری دارد  و اعتقاد دارد که دیگر  حال وحوصله کار کردن در فوتبال و تحمل استرس هایش را ندارد و حالا هم که رویانیان چه در بحث در آمد زایی و چه مدیریت خوب عمل کرده بهتر است که او هم با سکوتش مانع از روند رو به جلوی پرسپولیس نشود.


**ماموریت جدید رویانیان و اعتراض لیگ برتری ها

پیش از دیدار پرسپولیس در بازی معوقه هفته بیستم مقابل گهر درود ،‌یحیی گل محمدی در نشستی با مدیر عامل تیمش برای بستن پرسپولیس مدل 91-92 اختیار تام گرفت.
 خیلی ها آن روز فکر نمی کردند که این موضوع رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد و تصورشان بر این بود که این کار ترفندی بود از سوی رویانیان برای ایجاد انگیزه در تیم و کادر فنی،  اما هنوز چند روزی از این ماجرا نگذاشته بود که یحیی گل محمدی اعلام کرد که لیست مورد نظرش را تهیه و به زودی در اختیار مدیر عامل باشگاه قرار خواهد داد به همین خاطر رویانیان طی چند روز گذشته به دنبال   مامور کردن چند نفر از افراد خبره برای مذاکره با بازیکنان مورد نظر بود که البته هنوز نتوانسته فرد مورد نظرش را پیدا کند در این بین عده ای به رویانیان پیشنهاد دادند این ماموریت را به محمود خورد بین محول کند که هنوز این موضوع قعطیتی پیدا نکرده است.
اما این موضوع اعتراضات غیر رسمی را در بین تیم های لیگ برتری به همراه داشته و احتمالا با شروع به کار باشگاه پرسپولیس برای مذاکره و جذب بازیکنان مورد نظر این اعتراضات گسترده تر هم خواهد شد
مدیران لیگ برتری معتقدند که این حرکت باشگاه پرسپولیس غیر حرفه ای بوده و با سمت می شود نتایج بازی های هفته های پایانی  لیگ برتر تحت تاثیر این مذاکرات قرار بگیرد البته سرخ ها می خواهند خیلی آرام و چراغ خاموش وارد فصل نقل  و انتقالات شوند تا به دست رقیبانشان بهانه ندهند.


** پرسپولیسی ها،  خارجی ها را دست انداختند

 پیروزی مقابل سپاهان بالا نشین در ورزشگاه آزادی شادی غیر قابل وصفی را در بین بازیکنان سرخ پوش به وجود آورد،  به طوری که آنها دلشان نمی آمد رختکن را به مقصد منازلشان ترک کنند.
 در این گزارش آمده است:  پیش از شروع بازی چند بازیکن سرخ پوش که سابقه بازی در این تیم اصفهانی را داشتند به سمت نیمکت سپاهان رفتند تا ضمن خوشامد، رخصت حضور در میدان را بگیرند، در این میان ولانکوئ و پروویچ هم به سمت  نیمکت تیم میهمان رفتند تا سوژه خوبی را به دست هم بازیانشان بدهند.
 بازیکنان پرسپولیس در پایان  بازی به شدت از کسب این پیروزی آن هم در دقیقه 92 خوشحال بود و برای دقایقی در رختکن بازیکنان خارجی تیمشان را دست انداختند.
پرسپولیسی ها به ولاتکووپروویچ به طعنه می گفتند که شاید آنها در گذشته ای دور در ایران توپ می زدند که به سمت نیمکت سپاهان رفته اند. البته 2 خارجی پرسپولیس دلیل این کارشان را حضور یک مربی خارجی روی نیمکت سپاهان اعلام کردند و توانستند خودشان را از زیر فشار همبازیانشان خارج کنند.
گفتنی است، این 2 بازیکن در جدال مقابل سپاهان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند رضایت گل محمدی را جلب کنند.

** بگوویچ مأمور آنالیز آلومینیوم شد

برخی اتفاقات ظرف چند روز گذشته باعث شد که وینگوبگویچ در تمرینات پرسپولیس حضور نداشته باشد و حتی بحث انتقال او به تیم های پایه به گوش می رسید که البته فعلا این موضوع در وضعیت سکوت به سر می برد.
بر اساس این گزارش، یحیی گل محمدی که اعتقاد ویژه ای به تمرینات بگویچ دارد تلاش زیادی برای نگه داشتن این مربی در کادر فنی می کند اما به نظر می آید سر مربی سرخ ها باید دیر یا زود قید حضور این مرد کروات در تیمش را بزند و به نفرات دیگری که در اختیار دارد دل خوش کند.
اما یحیی همچنان به کار کردن با وینگو اصرار دارد و برای اینکه بتواند این موضوع را ثابت کند آنالیز بازی هفته بیست و هفتم تیمش را به این مربی واگذار کرد. پیش از بازی سپاهان فیلم 4 بازی از جدال های آلومینیوم هرمزگان به دست سر مربی سرخ ها رسید و او این فیلم ها را در اختیار بگویچ قرار داد تا بلافاصله پس از دیدار با سپاهان، تمرینات پرسپولیس بر اساس نقاط ضعف و قوت آلومینیوم برگزار شود. بگویچ هم تنها 24 ساعت پس از پیروزی سرخ ها مقابل سپاهان گزارش خود را به گل محمدی رساند.
گفتنی است، بازی مقابل آلومینیوم جمعه هفته جاری،‌ چهارم اسفند ماه ساعت 14:30 به میزبانی نماینده هرمزگانی برگزار خواهد شد.

** تشویق بنگر و سید جلال از سوی فدراسیون

پس از جدایی سید جلال حسینی و محسن بنگر پس از سال ها حضور در اصفهان از تیم سپاهان انتظار می رفت که تماشاگران اصفهانی رفتار خوبی با این 2 مدافع سابق تیمشان نداشته باشند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان بازی هفته بیست و ششم پرسپولیس – سپاهان، حدود 1500 نفر از هواداران اصفهانی که در ورزشگاه آزادی حضور داشتند علیه محسن بنگر و سید جلال حسینی شعارهایی را سر دادند که البته بعضی از این شعارها رکیک هم بود. اما این 2 بازیکن به هیچ عنوان تحت تاثیر این شعارها قرار نگرفته و در طول مسابقه هیچ عکس العملی به این حرکات تماشاگران اصفهانی ندارند.
دیروز از فدراسیون فوتبال خبری به بیرون درز کرد که خواندن آن خالی از لطف نمی باشدو ظاهرا با پیشنهاد ناظر فدراسیون قرار است به زودی از سید جلال حسینی و محسن بنگر به دلیل رفتار شایسته و دوری از حاشیه تقدیر و تشکر شود. ضمن اینکه با توجه به رفتار ناشایست هواداران سپاهانی و با توجه به اینکه اکثر آنها از طریق باشگاه سپاهان به ورزشگاه آمده بودند، جریمه هایی شامل حال آنها خواهد شد.

**‌حقیقی از گل محمدی اخطار گرفت

خیلی از کارشناسان یکی از دلایل رشد پرسپولیس و گرفتن نتیجه مناسب در نیم فصل دوم را به حضور یک هافبک دفاعی کارآمد مثل رضا حقیقی ربط می دهند و این بازیکن سابق فجر را فرشته نجات گل محمدی می خوانند.
بر اساس این گزارش، مدتی است که رضا حقیقی به سوژه اصلی رسانه های نوشتاری تبدیل شده و تقریبا هر روز یک مصاحبه از او در روزنامه ها و سایت های ورزشی خوانده می شود این موضوع از چشم یحیی گل محمدی دور نمانده و باعث شده که او از بازیکن جوان تیمش گله مند باشد.
گل محمدی در جلسه ای خصوصی با این بازیکن از عملکرد خوب او در مدت زمانی که پیراهن سرخ را بر تن کرده تقدیر و تشکر کرده اما به خاطر مصاحبه های زیادش از این بازیکن ابراز ناراحتی کرده است.
سر مربی سرخ ها به حقیقی تذکر داده که شرایط بازی در پرسپولیس با تیم های شهرستانی مثل فجر سپاسی تفاوت زیادی دارد و این احتمال می رود که با مصاحبه های فراوان او را به حاشیه ببرند و او دیگر نتواند درخشش در پرسپولیس را ادامه دهد.
گل محمدی از حقیقی خواست حالا که پرسپولیس به رتبه ششم جدول رسیده است تمرکزش را بیشتر کند و با آمادگی بیشتری برای تیمش به میدان برود تا در پایان فصل بتوان پرسپولیس در رتبه های بالاتری دید.
لازم به ذکر است که حقیقی هم حرف های سر مربی تیمش را به طور کامل قبول کرد و این قول را به گل محمدی داد که مصاحبه هایش را به حداقل برساند./با

برچسب ها: اعتراض ، لیگ ، برتری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار