یک سرباز صهیونیست با انتشار "مفتخرانه"عکسی که در آن وی کودکی فلسطینی را در تیررس قرار داده جنجالی اینترنتی بر پا کرده که نتیجه ای جز نفرت بیشتر از رژیم صهیونیستی در پی نداشته است

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سمانیوز، توسط یک سرباز صهیونیست در صفحات اینترنتی اشتراک جمعی عکسی به نمایش گذاشته شده که طبق آن سرباز مذکور کودکی فلسطینی را در تیررس خود قرار داده است.

روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نیز با تایید این اقدام وحشیانه سرباز مذکور اذعان داشت انتشار عکس هدف قرار دادن کودک بیچاره واکنش های شدیدی را علیه رژیم صهیونیستی در سطح جهانی و حتی در سطح برخی رسانه های داخلی رژیم برانگیخته است.

هاآرتص افزود: عکس منتشره باعث شد تا تصاویر سال 2003 که در آن یک سرباز اسرائیلی لوله تفنگ خود را به طرف سر یک نوزاد فلسطینی نشانه رفته بود نیز بار دیگر در اذهان متداعی شود و همین امر انتقادات و نفرت ها از رژیم صهیونیستی را در روزهای اخیر شدت بخشیده است. یکی از اعضای صفحات اینترنتی اشتراک جمعی در تعلیقی بر عکس 2003 و عکس 2013 نوشته است "این شناسنامه رژیم صهیونیستی است که همواره با قلدری نظامی در پی ظلم بر مردم بی دفاع است".

روزنامه عبری زبان "یدیعوت آحارانوت" نیز در اخباری مشابه نوشت: یکی از سربازان صهیونیست که به حالت "افتخار" با زندانیان دست و پا و چشم بسته فلسطینی عکس یادگاری گرفته بود به 14 روز زندان محکوم شد.




برچسب ها: اسرائیل ، سرباز ، فلسطینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار