هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به قدرت نمایی پرسپولیس در لیگ ادامه می دهیم.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با 2 برد متوالی شرایط مناسبی در جدول به دست آوریم و توانستیم جایگاه مان را در رتبه ششم جدول تثبیت کنیم. اما الان زمان زیادی را از دست داده ایم اما الان زمان جمع کردن امتیازات است و منتظریم که تیم های بالانشین امتیاز از دست بدهند چون با هم بازی دارند و فکر می کنم نتایج آن دیدارها به نفع ما باشد. امیدوارم روند خوبی که داشته ایم، ادامه داشته باشد تا بتوانیم جایگاه بهتری در جدول به دست بیاوریم.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس در مورد بازی با آلومینیوم هرمزگان گفت: باید در خانه حریف به مصاف آنها برویم که کار سختی است چون زمین بندرعباس کیفیت خوبی ندارد و همین مساله روی کار تیم ما تأثیر می گذارد چون بچه های ما روی زمین بازی می کنند. به هر حال باید با این شرایط کنار بیایم وسعی می کنیم تمرکزمان را روی انجام یک بازی خوب و کسب 3 امتیاز بگذاریم. بردن آلومینیوم در چنین شرایطی کار راحتی نیست اما تیم ما پرسپولیس است وتیم بزرگی داریم وباید تحت هر شرایطی 3 امتیاز این دیدار را بگیریم.

وی تصریح کرد: همه تیم ها مقابل ما انگیزه دارند اما آلومینیوم با توجه به شرایطی که دارد، انگیزه بسیار بالایی  دارد چون برای بقا در لیگ باید امتیازات بازیهای خانگی اش را بگیرد. آنها مربی خودشان را هم عوض کرده اند و تیم خطرناکی است چون هم به این تیم شوک وارد شده و هم زاید و میدادی را دارند که مهاجمان بسیار خوب و فرصت طلبی هستند که می توانند در هر لحظه از بازی گل بزنند و نتیجه اعوض کنند به همین دلیل باید خیلی هوشیار باشیم و با تمرکز بالا در این میدان بازی کنیم.

نوري افزود: مظلومی مربی کاربلد و با تجربه ای است و حضور او در آلومینیوم قطعاً به این تیم شوک وارد کرده و شرایط آنها راتغییر داده است. مظلومی در سالهای قبل بارها مقابل پرسپولیس بازی کرده و شناخت کاملی از تیم ما دارد که این شناخت به او و تیمش کمک خواهد کرد اما با توجه به روند خوب و شرایطی که درجدول داریم، نمی توانیم به کمتر از 3 امتیاز در بندرعباس رضایت بدهیم.

وی ادامه داد: مظلومی در دربی چند بار مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیده اما این مساله به ما استرس وارد نمی کند وباید تفاوت های استقلال و آلومینیوم را هم در نظر بگیریم ضمن اینکه دربی هم جو خاصی دارد که نمی توان آن را با جو بازی با آلومینیوم مقایسه کرد. به هر حال پرسپولیس در حال حاضر در اوج آمادگی و هماهنگی است و باید در این بازی هم برنده شویم تا روند خوب مان را ادامه بدهیم.

بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس افزود: هم ایمون زاید و هم میلاد میداودی برای گلزنی به پرسپولیس انگیزه بسیار بالایی دارند اما پرسپولیس مدافعان بسیار خوبی داردو اجازه نمی دهیم آنها به راحتی وارد محوطه جریمه شده و موقعیت به دست بیاورند.

نوری در پایان گفت: با رسیدن به رتبه ششم جدول استرس از تیم ما دور شده و الان با آرامش و تمرکز کامل کار می کنیم. هدف ما کسب سهمیه آسیا است و فرقی نمی کند در لیگ یا جام حذفی به این هدف برسیم. ما باید سهمیه آسیا را بگیریم چون حیف است که پرسپولیس با این بازیکنان فصل بعد در آسیا نباشد./مح
برچسب ها: نوری ، پرسپولیس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار