وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ، گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله فرانسوی «ابزرواتور» خود را یک مبارز خطاب می کند! این نشریه فرانسوی نیز در مقاله ای در مورد گلشیفته می نویسد: «بازیگری که با ایران مبارزه می کند.»

این بازیگر سابق سینمای ایران در این گفت و گو از فعالیت‌های خود به عنوان بازیگر می‌گوید و اینکه اصغر فرهادی، وقتی او را در فستیوال برلین دیده، مجبور شده با او حرف نزند.

به نظر این بازیگر که ظاهراً غرق در توهماتش است، او «اکنون به یک تهدید» تبدیل شده است!

وی در مورد بازی در فیلم سنگ صبور می‌گوید: زن داستان، از این مرد برای آزاد کردن خود استفاده می‌کند و من از این نقش برای آزاد کردن خودم استفاده کردم!

این بازیگر سینما ادامه می‌دهد: «وقتی می‌خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی‌کرد. به نظرش من همچنان می‌توانستم فیلم‌هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می‌خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می‌گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.»

او اشاره ای به واکنش پدرش بهزاد فراهانی در مورد تصاویر غیراخلاقی اش در کلیپ سزار و برخی فیلم های سینمایی نکرده است، اما آنطور که خود او روایت می کند ظاهراً آقای فراهانی «اکنون حامی» اوست!

به گزارش انتخاب، گلشیفته فراهانی در گفت و گو با مجله اکسپرس در رابطه خود با این شخصیت می‌گوید: «این شخصیت مجبور است بر بالین همسرش بنشیند و از او مراقبت کند و در این حین شروع به گفتن رازهای شرم آور خود می‌کند.

او ادامه می دهد: برای خیلی از مسلمان‌ها، حرف زدن با شوهر غیرقابل تصور و ممنوع است!

وقتی خبرنگار از گلشیفته می‌خواهد که خودش داستان را روایت کند، او می‌گوید: « سال 1999، دقیقا در سال‌های ریاست جمهوری محمد خاتمی، من داشتم در یکی از خیابان‌های تهران قدم می‌زدم،. 16 سال داشتم، گرمای هوا 40 درجه بود و من شال سبکی بر سر داشتم... آن روز یک آدم بنیادگرا به پشت من اسید پاشید. بدن من سوخت و شوکه شده بودم!

گلشیفته بدون اینکه بگوید چرا امروز به بیان چنین خاطره ای روی آورده، چنین خاطره خود را به پایان می رساند که «تا یک سال و نیم بعد از آن، من لباس پسرانه می‌پوشیدم، موهای سرم را می‌تراشیدم و صدایم را کلفت کرده بودم»!!...
برچسب ها: گلشیفته ، شوهر ، گفتگو ، فرانسوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۷
بشدت ازش متنفرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵
اصلا قد این حرفا نیست که خودشو تهدید بدون من نمیدونم شاید میخاد با این حرفا خودشو بزرگ جلوه بده من که ایشون رو ی انسان حقیر میدونم که از حقارت رنج میبره وفقط با برهنگیش میخواد خودش مثل ی فاحشه معرفی کنه تا ی هنر مند
Spain
ناشناس
۱۶:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
متاسفم براش اینکه هنوزم نفهمیده که الان برای اونهایی که داره کار میکنه فقط یک بازیچس و چقدر بد خودش رو فروخت حییونکی توهم زده خودش رو مبارز میدونه .در مورد سوختگی هم که ما هر چی عکس هاش رو دیدیم آثار سوختگی تو بدنش نبود شاید یک شبه شفا گرفته .آخه دوروغ از این شاخ تر
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۱۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۱
توف به غیرتش
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی جعفری پور
۲۲:۵۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
مثلا الان با فیلمهای در پیتی که بازی میکنه خیلی معروف شده بدبخت پدروخواهراش ....ازقدیم گفتند میمون هرچی زشت تره بازیش بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۰۱:۵۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
ارزش نداره در مورد این خانم مطلب تو سایت بزنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۱
100% کارهای گلشیفته غیراخلاقی و شرم آور بوده ولی نباید از افراط های جامعه خودمون در گذشته و حال هم غافل بشیم. متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
saeed
۲۲:۱۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
اگر بی حجابی تمدن است /پس حیوانات متمدن ترند
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۰۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
شما برو به همون هالیوودیا برس!
Iran (Islamic Republic of)
امیر عباس
۲۰:۵۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
واقعا که ادم وقتی خودش رو می فروشه شرم و حیا براش اهمیتی نداره غیر از این حرف چیزی دیگه می گفت جای تعجب داشت من خودو یه ایرانی مسلمونم که از گفتنش کیف می کنم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
ایشون واقعا غرق توهمه و گویا یادش رفته زاده ی کجاست،افسوس ازاین همه تن فروشی برای کمی شهرت دنیا، کاش کمی هم یاد آخرت میکرد، کاش کمی هم یاد حضرت فاطمه (س) میکرد!
Iran (Islamic Republic of)
جعفر قاسمی
۱۹:۳۹ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
خود شیفته
فقط باید بگم متاسفم براش
انسان های حقیر و پست آزادی رو فقط در برهنگی میبینند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
خاک تو سر بی جنبش
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۷:۵۶ ۰۱ اسفند ۱۳۹۱
همش دروغه