وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ارتباطات امروز به همراه معاونانش به کمیسیون صنایع مجلس آمد و برنامه‌هایش برای اداره این وزارتخانه را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

حميدرضا خان‌محمدي نماينده ابهر و خرمدره در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه عصر امروز (سه‌شنبه اول اسفند) كميسيون صنايع مجلس گفت: نامی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ارتباطات امروز به همراه معاونانش به کمیسیون صنایع مجلس آمد و برنامه‌هایش برای اداره این وزارت خانه را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

وي در ادامه افزود: نامی وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت ارتباطات امروز به همراه معاونانش به کمیسیون صنایع مجلس آمد و برنامه‌هایش برای اداره این وزارت خانه را برای اعضای کمیسیون تشریح کرد.

نايب رئيس كميسيون صنايع و معادن مجلس همچنين تصريح كرد: در جلسه امروز مباحثی در خصوص صنایع پیشرفته‌، های‌تکنولوژی و رفع مشکلات کنونی مطرح شد و نمایندگان نیز نگرانی‌های خود را مطرح کردند.

خان‌محمدي با اشاره به بررسي طرح توليد ملي در كميسيون صنايع، اظهار داشت: 18 بند از طرح تولید ملی در جلسه‌ی عصر امروز مورد بررسی قرار گرفت که 7 بند آن حذف و 11 بند آن اصلاح شد.

وي ادامه داد: 38 بند از 56 بند طرح تولید ملی تا کنون بررسی شده است و بنظر مي‌رسد بررسي اين طرح هفته آتي در كميسيون صنايع به اتمام برسد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نامی ، وزیر ، کمیسیون ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار