سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: شرایط تیم ما نسبت به قبل مقداری بهتر شده است. فقط مشکل تیم ما مالی است که مسئولان مقداری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند.

حمید درخشان درباره اعتصاب بازیکنان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: بازیکنان تیم به خاطر مشکلات مالی تیم اعتصابی انجام ندادند و هم اکنون هم در تیم حضور دارند.

 سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اظهار داشت: همه تیم های لیگ برتر مشکلات مالی دارند و این طبیعت فوتبال کشورمان است.
برخی از تیم ها مشکلات مالی زیادی دارند و بعضی دیگر توانستند مشکلات مالی شان را تا حدودی برطرف کنند.

 وی درباره گفته های عابدینی بر تأثیر گذاشتن مشکلات مالی بر روی بازی بازیکنان گفت: من هم حرف عابدینی را تأیید می کنم. بازیکنان داماش به خاطر مشکلات مالی از لحاظ روحی و روانی افت کردند. مشکلات مالی یکی از بدترین و تأثیرگذارترین موضوعاتی است که روی روحیه بازیکنان تأثیر منفی می گذارد.

 درخشان اظهار داشت: با تلاش عابدینی مقداری از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و قرار است در چند روز آینده مابقی قراردادها داده شود.
 
وی درباره بازی تیمش مقابل صبای قم در هفته بیست و هفتم گفت: صبایی ها تیم قدرتمندی هستند اما ما به دنبال کسب امتیازات کامل این بازی هستیم تا در جدول رده بندی وضعیت بهتری پیدا کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال داماش اظهار داشت: شانس تیم ما برای کسب سهمیه آسیا در بازی های جام حذفی است. ما می خواهیم آرامش بیشتری روی جام حذفی داشته باشیم.
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ما از داوری ها لطمات زیادی دیده است. بر این اساس آرامش تیم ما تا حدودی از بین رفته است. امیدوارم اشکالات داوری روز به روز کمتر شود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار