دبیر شورای اطلاع رسانی استان و مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری سمنان افزود : فردا پنجشنبه در سفر یک روزه صولت مرتضوی معاون سیاسی وزارت کشور، فرمانداری شهرستان سرخه رسما" افتتاح میشود و هشتمین شهرستان استان سمنان ایجاد می‌شود‌.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، ایرج کارخایی گفت: با تصویب و ابلاغ هیات دولت بخش سرخه به شهرستان تبدیل و فردا سوم اسفندماه در این رابطه با حضور معاون وزیر کشور، استاندار سمنان و جمعی از مدیران استان و شهرستان مراسم افتتاح فرمانداری شهرستان سرخه برگزار خواهد شد.

وی گفت: یکی از دستاوردهای دولت خدمتگزار توجه به مطالبات و خواسته های مردم در زمینه ارتقاء و جایگاه شهری و شهرستانی بود که در زمینه تقسیمات کشور تا سال 84 چهار شهرستان در استان بود و هم اکنون به هشت شهرستان با رشد 100 درصد رسیده است.

همچنین تعداد شهرها از 15 شهر به 19 شهر و تعداد بخشها از 11 بخش به 15 بخش ارتقاء پیدا کرده است و هم اکنون 31 دهستان در استان ایجاد شده و از لحاظ تعداد دهیاری‌ها 65 دهیاری تا سال 84 ایجاد شده بود که هم اکنون این رقم به 109 دهیاری در سطح استان رسیده است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون وزیر کشور را حضور در جلسه شورای اداری استان و شرکت در مراسم هفتمین روز شهادت سردار شهید اسلام حسن شاطری در امامزاده یحیی سمنان عنوان کرد.

شهرستان‌های مهدیشهر، میامی، آرادان و سرخه در دولت‌های نهم و دهم به شهرستان ارتقاء یافته‌اند.


منبع:خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: فرمانداری ، افتتاح ، سرخه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.