بازی استقلال و فجر سپاسی و حواشی آن، حرف و حدیث های بسیاری را برای تراکتوری ها به وجود آورده است خصوصاً اینکه تیم تراکتورسازی، این هفته با فجر سپاسی شیراز بازی دارد.

سرمربی تیم تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: رقابت ما با استقلال در صدر جدول و حساسیت مسابقات باعث شده است نسبت به مسابقات استقلال و شرایط بازی آنها حساس شدیم آنها هم جای ما بودند با همین سوالات روبرو می شدند به هر حال زمانی مسابقات جذابیت را هم بالاتر می برد.

تونی اولیویرا ادامه داد: هوای تبریز سرد است و این موضوع به اندازه کافی در کیفیت زمین و نوع تمرینات ما تأثیر می گذارد اگر بخواهیم برای برنامه بازی ها هم مشکل داشته باشیم کارمان سخت تر می شود.

وی ادامه داد: بازی های آسیایی ما نزدیک است و اگر بخواهیم این قدر فشرده بازی کنیم قطعاً صدمه می بینیم همین حالا ما برای بازی هفته بعد مقابل فجر سپاسی فرصت کمی داریم امیدوارم روی برنامه ریزی مسابقات کمی تجدید نظر شود و بین تیم ها فرق نگذارند.

وی در پایان با اشاره به بازی با الجزیره گفت: تا روز بازی با این حریف اماراتی فرصت داریم فعلاً بازی این هفته فکر می کنیم و برای آن بازی هم برنامه داریم./با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار