به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید باقر بابایی چگینی در این باره اظهارداشت: در راستای ارائه تسهیلات و تسریع خدمات به متقاضیان برق استان، با استفاده از سامانه جامع خدمات مشتركین این شركت، زمینه لازم برای تسریع در امر اطلاع رسانی به متقاضیان انشعاب برق در این استان فراهم شده است.
وی، با اشاره به مشخصات این سامانه تصریح کرد: در این روش همزمان با ارسال درخواست و ارجاع كار به مراحل بعدی، پیامک از طریق شماره 10001121 برای متقاضی ارسال و اقدامات صورت گرفته به وی اعلام می شود.
بابایی چگینی ادامه داد: بدین ترتیب متقاضی بدون نیاز به پیگیری و مراجعه حضوری به امور واحدهای این شركت، در جریان روند كاری تقاضای خود قرار می گیرند.
وی یادآورشد: هدف از اجرای این سامانه، كاهش هزینه های تحمیلی به متقاضیان برای مراجعات مكرر به شركت توزیع، مشتری مداری، احترام و تكریم ارباب رجوع، حركت در راستای دولت الكترونیک و در نهایت تسریع در امر خدمت رسانی به متقاضیان برق استان است./ک