مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه از لحاظ اجرایی از بهترین عملکرد در سی و یکمین جشنواره فجر برخوردار بود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام محمد آفتابی، گفت: تعطیل‌شدن سینماهای کرمانشاه در سال‌های گذشته باعث دورشدن کرمانشاهیان از سینما شد، ولی انجام این بازسازی‌ها باعث آشتی مردم با این مکان‌ فرهنگی شد.

آفتابی با اشاره به اینکه امسال در ده استان مختلف به طور همزمان سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برگزار شده و با تاکید بر وجود پتانسیل بالا در این استان، ادامه داد: کرمانشاه آمادگی برگزاری جشنواره‌های مستقل و بزرگتر از این را دارد.

وی با ذکر اینکه کرمانشاه برای نخستین بار میزبان این جشنواره بود، افزود: از لحاظ اجرایی کرمانشاه از بهترین عملکرد در جشنواره فجر برخوردار بود و اکران فیلم‌های جشنواره در دو سایت فردو و نطنز برای دانشمندان هسته‌ای کشور برای اولین بار از دیگر اتفاقات مهم در جشنواره سال‌جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کرد:  در بین ده استان برگزار کننده سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، استان کرمانشاه رتبه نخست از لحاظ برگزاری و اجرا را کسب کرده است.

گفتنی‌است، اولین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه در اول اسفندماه سال‌جاری با حضور هنرمندانی همچون پوران درخشنده، هادی مقدم‌دوست، حمید فرخ نژاد و مریلا زارعی به پایان رسید.
برچسب ها: کرمانشاه ، جشنواره ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.