عضو شوراي‌ مرکزي دفتر تحکيم وحدت با بيان اينکه رويکرد مذاکره کنندگان 1+5 بر جنبه سياسي استوار است، گفت: دشمنان در تلاشند تا با هر ابزاري نظام اسلامي ايران را زمين‌گير کرده تا از الگو شدن ايران براي کشورهاي منطقه جلوگيري کنند.

مجيد کمالي‌زاده عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به ناکام ماندن دشمن در متوقت ساختن ايران در زمينه هسته‌اي گفت: در بحث هسته‌اي موفقيت با ايران است و ما توانسته‌ايم با وجود همه مشکلات و تحريم‌ها در اين زمينه موفق شويم و در رسيدن به اهداف خود کوتاه نخواهيم آمد.

وي با اشاره به پيروزي جبهه مقاومت در جنگ هشت روزه غزه، ساخت پهپاد ايراني، فرستادن موجود زنده به فضا و موفقيت در جريان سوريه،‌ تصريح کرد: دست برتر منطقه با ما است و دشمن ناچار است که به خواسته‌هاي ايران در زمينه هسته‌اي تن دهد و اميدواريم در مذاکرات 1+5 به نتيجه قابل قبولي برسيم.

کمالي‌زاده با بيان اينکه رويکرد مذاکره کنندگان 1+5 بيشتر بر جنبه سياسي استوار است تا ديپلماتيک، اظهارداشت: جمهوري اسلامي ايران به عنوان تنها حکومت شيعه جهان با مشکلات بسياري روبرو است و دشمنان در تلاشند تا با هر ابزاري نظام را زمينگير کرده تا از الگو شدن کشور ايران براي کشورهاي منطقه جلوگيري کنند.

دبير انجمن اسلامي دانشگاه فردوسي مشهد با اشاره به اظهارات اخير اوباما درباره افزايش فشارها براي جلوگيري از پيشرفت روند هسته‌اي ايران خاطرنشان کرد: گفته‌هاي اخير اوباما نشان مي‌دهد که آنها نتوانسته‌اند براي مقابله با ايران به نتيجه‌ قابل قبولي برسند، لذا حق ايران است که از اين انرژي در جهت مصارف صلح آميز استفاده کند و آمريکا و هر کشور ديگري حق انحصار آن را ندارد.

وي با بيان آنکه دشمنان از هيچ تلاشي براي دور کردن ايران از ارزش‌هاي اسلامي فروگذار نمي‌کنند، گفت: آمريکا در تلاش است با فشارهاي اقتصادي کشور و مردم ايران را تحت فشار قرار داده وبا اين کار جمهوري اسلامي ايران را مجبور به منصرف شدن از حقوق مسلم خود کند.

کمالي‌زاده ادامه داد: مسئولان بايد با تدابير دقيق و محکم و اتخاذ سياست‌هاي اقتصادي درست، ثبات اقتصادي را به کشور بازگردانند، چرا که بخش عمده‌اي از مشکلات اقتصادي کشور ناشي از تحريم نيست، و با مديريتي حساب شده حل مي‌شود.

وي با بيان اينکه مسئولان بايد در شرايط فعلي حفظ وحدت را از اولويت‌هاي خود قرار دهد،‌ تصريح کرد: مردم ايران همواره در طول تاريخ ثابت کرده‌اند که در مقابل دشمن خارجي متحد هستند که اين امر ضمن آنکه باعث برطرف شدن مشکلات خواهد شد،‌ دشمن را در رسيدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

عضو شوراي مرکزي دفتر تحکيم وحدت با بيان آنکه بسياري از ضربه‌هاي انقلاب نه از سوي دشمنان، بلکه از سوي خواص بي‌بصيرت وارد شده است، گفت: مسئولان بايد بصيرتمندي را رعايت کنند تا دشمن نتواند از غفلت آنها استفاده کرده و به ما ضربه بزند.

اين فعال دانشجويي در پايان با بيان آنکه مردم با تمام وجود پاي آرمان‌هاي انقلاب ايستاده‌اند اظهارداشت: مردم با حضور خود در عرصه‌هاي مختلف کشور و تحمل شرايط سخت اقتصادي ثابت کردند که با جان و دل خود پاي ارزش‌هاي انقلاب ايستاده‌اند و مانعي نمي‌تواند آنان را از اين راه بازدارد بنابراين مسئولان نيز بايد جهت خدمت به مردم همت گمارند تا بتوانند پاسخگوي ايستادگي مردم باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هسته ای ، انرژی ، صلح ، مذاکره ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار