سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری گفت: اطلاعی از بیانات کریمی ندارم شاید بازیکنان، وی را در جریان خواسته های صبایی ها قرار دادند اما من بی خبرم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کریمی سرپرست تیم شرکت حفاری در یکی از مصاحبه های خود صبای قم را متهم به تبانی کرد و اعلام داشت شواهد زیادی دارد که مسئولان این تیم در اندیشه تبانی بوده اند.

نبودن دوربین های صدا و سیما در بازی این دو تیم و مذاکرات یاران حریف با بازیکنان شرکت حفاری که از آنها تقاضای کم کاری در خط دفاع را داشتند دو مورد شواهد برای بیاناتشان بود.

باقری مربی تیم صبا صحت حرف های کریمی را زیر سئوال برد و اعلام کرد وی در حدی نیست که به ما اتهام تبانی بزند و تنها در صورتی این جریانات را جدی می گیرد که ابطحی در سمت سرمربیگری گفته های کریمی را تصدیق کند.

در این راستا سید مهدی ابطحی سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ گفت: در جریان گفته های کریمی نیستم و اگر چنین جریانی وجود داشته من اطلاعی ندارم.

با اینکه اعلام شده بازیکنان صبا قبل از بازی از تیم من خواستند که گل بخورند اما هیچ یک از بازیکنان چنین گزارشی به من نداده است.

وی افزود: با کریمی هم صحبت نکرده و اطلاع ندارم این بحث ها چگونه به وجود آمده اما شاید بازیکنان اعتراض و حرف های خود را به سرپرست بازگو کرده اند و تا به حال فرصت نشده من در جریان باشم.

اما صحبت های وی در مورد مهدی حسن زاده صحیح است این بازیکن مبلغ 39 میلیون تومانی قرارداد خود را به طور کامل از باشگاه دریافت کرد اما به دلیل اخراج از تیم باید 30 درصد قرارداد را باز می گرداند که تاکنون هیچ اقدامی در این صورت انجام نگرفته است.

ابطحی در ادامه بیان داشت: نمی دانم کمیته فوتسال با وجود این جریانات به چه دلیل کارت بازی این بازیکن را صادر کرده اما همین قانون شکنی هاست که فوتسال را به جایی رسانده بازیکن در یک دیدار حساس به خود اجازه قانون شکنی و اخلال بدهد قانون باید منعطف باشد اما وقتی شکست دیگر برگشتی نیست./مح
برچسب ها: ابطحی ، کریمی ، شرکت حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار