رئيس اداره عقيدتي سياسي سازمان صنايع دفاع ‌گفت: ‌‌در راستای تجلیل از مقام معنوی و ملکوتی شهدای والامقام سازمان صنايع دفاع‌‌، یادواره 447 ‌شهید اين سازمان ‌‌روز پنجشنبه (سوم اسفند ماه ‌جاری) برگزار مي‌شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمين ابراهيمي" رئيس اداره عقيدتي سياسي ساصد با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال جنگ تحميلي اظهار داشت:‌ در راستای تجلیل از مقام معنوی و ملکوتی شهدای والامقام سازمان صنايع دفاع‌ و آشنایی هر چه بیشتر كاركنان با فرهنگ ایثار و شهادت، ‌‌یادواره 447 ‌شهید سازمان صنايع دفاع ‌روز پنجشنبه سوم اسفند ماه ‌جاری برگزار مي‌شود.

وي افزود: ‌این یادواره با حضور خانواده معظم ‌‌شهدا، مسئولان لشكري و كشوري، مسئولان وزارت دفاع و ‌با سخنرانی "حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي" ‌برگزار خواهد شد.

ابراهيمي در ادامه ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجلیل از خانواده‌های آنان و ایثارگران و جانبازان ‌را از اهداف برگزاری این یادواره عنوان کرد‌‌ و گفت:‌ ‌ برگزاری یادواره شهدا با بیان خاطرات و زندگینامه آنان و تبین اهداف، معیار و ملاک شهدا موجب آشنایی نسل آینده با فرهنگ شهادت و گام نهادن در راه پرفروغ آنان می‌شود.

وي تاكيد كرد: یادواره‌های شهدا فرصتی است برای تقدیر و تکریم خانواده‌های شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدایی که با پیروی از ولایت فقیه به دنبال ارزش های اسلام و حفظ آن در کشور بودند.

رئيس اداره عقيدتي سياسي سازمان صنايع دفاع با تاکید براینکه جامعه امروز ما بیش از هر چیز به قرابت و مانوس شدن با شهدا نیازمند است، خاطرنشان کرد: با برگزاری این یادواره با‌شکوه عطر و رایحه خوش و معنوی شهدا فضای سازمان صنايع دفاع را عطرآگین خواهد کرد و این نسیم خوش قدم‌های ما را در پیروی از ولایت و حراست از دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی استوارتر خواهدکرد. ‌

وي با بيان اينكه رسالت‌ مسئولان این است که نگذاریم یاد شهدا فراموش شود، تصريح كرد:  ‌هر چه داریم به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است‌.

‌وي با بيان اينكه ‌‌نسل جوان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند که باید با قدم گذاشتن در مسیر شهدا ادمه دهنده راه آنان باشند، گفت:  هر چه به مردم ولايت‌مدار و خانواده‌های شهدا و ايثارگر خدمت كنيم‌ كم است، زيرا به آن‌ها مديون هستيم.

وي با بيان اينكه امروزه دشمنان سعی دارند تا ارزش‌های اسلام و انقلاب ‌را در سطح جوامع اسلامی كمرنگ كنند، تصريح كرد: وظيفه همه ما در برابر فتنه‌ها اين است كه بر بصيرت خود بيفزائيم و هوشيارانه عمل كنيم تا بر انقلاب اسلامي خدشه و آسيبی وارد نشود.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار