موسي ساوه شمشکي گفت: مسائل مالي بزرگترين مشکل ما براي عملي کردن برنامه‌هايمان است ولي با اين شرايط کسب رتبه‌هاي فعلي‌مان فوق‌العاده است.

موسي ساوه شمشکي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: خوش بختناه اسکي بازان تيم آلپاين ما در مسابقات جهاني اتريش عملکرد خوبي داشتند ولي با اين وجود هنوز مشکلاتي در اسکي ما وجود دارد. مثل اينکه برف پيست هاي اسکي ما نرم است اما در سراسر جهان قهرمانان بر روي يخ اسکي مي‌کنند و در آن جا قط برف 50 سانتي‌متر است.

مدير تيم‌هاي ملي ادامه داد: در ايران تنها پيستسي که کمي با اوضاع اسکي در جهان مشابه است پيست دربند سر است که مسابقات داخلي ما هم بيشتر در اين پيستبرگزار مي‌شود.

وي تصريح کرد: تنها مشکل ما اين است که مي‌بايد بودجه و اسپانسر براي برگزاري اردوهاي برون مرزي و تجهيز پيست‌هاي خود به شرايط بهينه و استاندارد جهاني داشته باشيم. براي اينکه بتوان نتيجه مطلوبي کسب کرد، بايد اردوهاي خارجي برگزار کرد ولي هزينه چنين اردويي بسيار بااست به عنوان مثال براي 4 نفر تنها حدود روزي 120 يورو هزينه هتل است و بودجه اين مبالغ در اختيار ما نيست و بايد سعي کنيم با افزايش فعاليت خود در زمينه جذب اسپانسر، مشکلات فعلي را نيز حل کنيم.

ساوه شمشکي ادامه داد: براي المپيک برنامه‌ريزي‌هاي زيادي انجام داده‌ايم تا بتوانيم در زمينه قهرماني موفق به کسب نتايج قابل قبولي در رشته‌هاي مختلف اسکي خود باشيم.

وي بيان داشت: خوشبختانه سطح اسکي ما در مسابقات جهاني آلپاين به گونه‌اي بود که مسئولان جهاني نيز از پيشرفت اسکي بازان ايراني متعجب شده بودند.

ساوه شمشکي خاطر نشان کرد: هدف همه ما موفقيت تيم‌هاي ملي اسکي است و براي اين هدف تمام تلاش خود را بکار مي‌بنديم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار