معاون رئيس جمهور آمريکا در پاسخ به پرسشهاي کاربران فيسبوک به مردم کشورش توصيه کرده است براي دفاع از خود به جاي سلاحهاي نيمه خودکار تفنگ بخرند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  ، به نوشته روزنامه اينترنتي روسي لنتا، جو بايدن اظهار داشته است درخانه خودش دو قبضه اسلحه دارد و به همسرش ياد داده است در زمان ضرورت به منظور ترساندن تبه کاران چند تير هوايي با آنها شليک کند و همين براي فراري دادن آنها کافي است. 
به عقيده معاون اوباما به منظور دفاع از خود به سلاحهاي آتشبار مانند اي.آر-پانزده که خيلي درميان آمريکاييها طرفدار دارد نيازي نيست چون استفاده و هدفگيري با آن خيلي دشوار است و در حقيقت هيچ کس براي دفاع از خود به سي گلوله نياز ندارد. 
اوباما اواخر دسامبر به بايدن دستور داد پيشنهادهايي درخصوص اصلاح سيستم کنترل بر سلاح مطرح کند. در ژانويه امسال کاخ سفيد با استناد به نتايج فعاليت کميسيون تحت نظارت معاون رئيس جمهور پيشنهادهايي به منظور محدود کردن خريد و فروش سلاح تنظيم کرد که براساس آنها فروش سلاحهاي آتش بار به اشخاص حقيقي ممنوع مي شود. علاوه براين رئيس جمهور قصد دارد قوانين کنترل بر فروش سلاح را تشديد و فروشندگان را موظف به کنترل سابقه و سلامت رواني خريداران کند.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار