استاندار خراسان رضوي سرعت بالاي پيشرفت پروژه هاي مسكن مهر استان را نتيجه همدلي، همراهی و همکاری نزدیک مسوولان دستگاه هاي اجرايي دانست.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسين فروزان مهر در جلسه بررسي مشكلات زيرساخت هاي پروژه هاي مسكن مهر استان، با ابراز خرسندي از پيشرفت 30 درصدي پروژه هاي مسكن مهر استان طي دو ماهه اخير، تصريح كرد: با تقسيم كار و پرهيز از بخشي نگري، مي توانيم حركت آغاز شده را با سرعتي مضاعف ادامه داده و واحدهای تکمیل شده را در موعد مقرر به مردم تحويل دهيم.

وي با اشاره به اهتمام دولت مبني بر تحويل تمامي واحدهاي مسكن مهر در كشور تا پايان دولت دهم، افزود: جلسات مستمري با وزارتخانه ها و دستگاههاي اجرايي مرتبط با اين حوزه در سطح ملي و استاني به منظور تسريع در تحويل انشعابات از سوي دستگاه هاي خدمت رسان و تامين زير ساخت هاي مورد نياز مسكن برگزار شده است.

استاندار خراسان رضوي گفت: بنا بر تكاليف مشخص شده در قانون و مصوبات شوراي عالي مسكن تامين منابع استاني جهت اجراي زير ساخت هاي مسكن مهر بر عهده بانك مسكن است كه از اين رو انتظار مي رود بانك عامل با سرعت بيشتري نسبت به پرداخت تسهيلات اقدام نمايد.

در اين جلسه، قائم مقام و معاون وزير نيرو نيز با عنوان اين كه وزارتخانه بر اساس تعهدات خود و با استفاده از تمام توان در جهت حركت همگام با ديگر دستگاه هاي اجرايي دخيل در پروژه هاي مسكن مهر تلاش مي كند، از تاكيد وزير نيرو بر رفع هر چه سريع تر مشكلات زير ساخت هاي مسكن مهر خراسان رضوي که در حوزه اين وزارت است، خبر داد.

علی ذبيحي با اشاره به همکاری وزارت نيرو در اجرای پروژه هاي مسكن مهر 70 نقطه در استان، گفت: علي‌رغم حجم گسترده كار، با استفاده از منابع داخلي جلوتر از برنامه هستيم و با توجه به لزوم اتمام هر چه سريع تر پروژه ها، از محل باقيمانده اين منابع پيمانكارن را تقويت خواهيم كرد.

در ادامه، محمد حسن واحدي، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي با بيان اين كه تعهد استان احداث 116 هزار واحد مسكن مهر مي باشد، گفت: با توجه به فعاليت مضاعف صورت گرفته طي دو ماه اخير، اين پروژه ها هم اكنون 72 درصد پيشرفت فيزيكي داشته و تا پايان امسال 50 هزار واحد، تا خرداد سال آينده 23 هزار واحد و در شهريور ماه نيز 23 هزار واحد ديگر تحويل خواهد شد./س


برچسب ها: استاندار ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.