وي با
بيان اينکه از دست دادن بازار هدف در اثر نبود تحقيقات بازاريابي اتفاق مي
افتد، افزود: در بحث کالاهاي واسطه اي، اين موضوع از اهميت ويژه اي
برخوردار مي شود.
خاکي اظهار داشت: پس از شناخت بازار، بحث قيمت تمام شده است که مي تواند به ماندگاري در بازار کمک کند.
اين
فعال اقتصادي، تصريح کرد: ترغيب طرف خارجي در خريد محصول داخلي نيز از
مسائل مهم ديگري است که برخي از فعالين اقتصادي کمتر به آن توجه دارند.
اين
فعال اقتصادي در پايان، خاطرنشان کرد: حضور پرقدرت تجار در ميز مذاکره از
جمله عواملي است که مي تواند منجر به دست يافتن به بازارهاي جديد باشد.