تقویت مدیریت هدف مهم کمیته های تحول اداری استان ها

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: ارایه خدمات تقویت مدیریت و توان کارشناسی از مهم ترین اهداف تشکیل کمیته های تحول اداری در استان ها است.


مرتضی  ناصحی  در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: فقدان اداره تخصصی مرتبط در ساختار اداری و مقاومت در برابر تغییر از جمله مشکلات جاری در تحول اداری بود که با استقرار اداره تحول اداری و ترویج فرهنگ مشارکت جویی و مشارکت پذیری این مشکلات برطرف شده است.
وی در ادامه به تشکیل کمیته های تحول اداری در این استان اشاره و تصریح کرد: ارایه خدمت با کیفیت در کوتاه ترین زمان و حفظ کرامت و جلب رضایت ارباب رجوع به همراه تقویت مدیریت و توان کارشناسی و ارتقاء روحیه خود کنترلی و ارتقاء سلامت اداری و ترویج فرهنگ مدیریت مشارکتی  میان کارکنان از مهم ترین اهداف تشکیل کمیته های تحول اداری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان مازندران خاطر نشان کرد: کمیته های مذکور در زمینه های طرح طبقه بندی شاغل کارکنان اداره کل، تفویض؟؟؟ اختیارات از واحدهای ستادی به شهرستان ها، استقرار دولت الکترونیک و اصلاح ساختارها و فرآیند انجام کار، نظام پیشنهادها، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و..... در این اداره کل فعال است و نسبت به سال های قبل پیشرفت زیادی در این زمینه حاصل شده است./ف
برچسب ها: ناصحی ، شاغل ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار