برنامه تلويزيوني «درخت دوستي» با اجراي بيژن بنفشه‌خواه از شبكه تهران پخش مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، بهرام تشکر تهيه‌كننده و كارگردان اين برنامه با اعلام اين خبر گفت: موضوع اصلي برنامه «درخت دوستي»، درختكاري و ارتقاي فرهنگ نگهداري از محيط زيست و فضاي سبز شهر  است. در بخش اصلي اين برنامه، بيژن بنفشه‌خواه مجري- بازيگر، به همراه بهنام تشكر، به‌عنوان گوينده متن، در گفت‌وگو با سياستمداران، بازيگران سينما و تئاتر و ورزشكاران، از آنان مي‌خواهد يك اصله نهال بكارند و خاطره‌هاي‌شان را از درخت و درختكاري براي بينندگان بازگو كنند.
بهرام تشكر افزود: « اين برنامه سه شب در هفته به مدت 20دقيقه ساعت 22:10 از شبكه تهران پخش مي‌شود، چهره‌هاي مشهور و محبوب از جمله بيوك ميرزايي، مهران رجبي، رضا فياضي، مهرانه مهين‌ترابي، بازيگر؛ محمدرضا حياتي، گوينده خبر؛ صادق گودرزي، قهرمان كشتي المپيك؛ خانم دكتر فردوسي، روان‌شناس؛ مجيد اخشابي، خواننده؛ سامان گلريز، مدرس آشپزي و برخي ديگر از چهره‌هاي ملي حضور خواهند داشت و آخرين برنامه هم به محمدباقر قاليباف، شهردار تهران اختصاص دارد.
 به گفته تهيه‌كننده و كارگردان «درخت دوستي»، در بخش ديگري از اين برنامه، شهروندان از مشاغل گوناگون، به كاشت نهال مي‌پردازند و دانش‌آموزان دختر در مقطع راهنمايي، انشاي خود را در موضوع درختكاري مي‌خوانند.
وي با بيان اين‌كه بخش ديگر برنامه، اجراي تئاتر در زمينه درختكاري است، ادامه داد: «معرفي درختان كهنسال تهران، بخش ويژه اين برنامه است كه در آن مجري برنامه، از شهروندان براي درختاني كه بالاي 300سال عمر  آنها دعوت مي‌كند.»
بهرام تشكر با اشاره به فضاي طنز و شاد اين برنامه که در 24 قسمت تهیه شده است، تصريح كرد: «اين برنامه در حدود يك ماه به صورت فشرده توليد شده و  بخشي از كار هم در حال توليد است تا هر شب به‌طور همزمان به آنتن برسد.»
تشكر ابراز اميدواري كرد كه برنامه درخت دوستي كه فضاي متفاوتي نسبت به ساير برنامه‌هاي اجتماعي تلويزيون دارد، مورد استقبال مخاطبان قرار گيرد.
گفتني است؛ نخستين قسمت برنامه «درخت دوستي» كه به سفارش سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري تهران ساخته شده، از يك‌شنبه شب، 29بهمن ماه، آغاز شده و در آخرین ماه اسفند ميهمان بينندگان شبكه تهران خواهد بود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.