اعضاي تيم استقلال در خصوص مسائل مالي با مشكلات بسيار زيادي روبرو شدند و اين در حالي است كه برخي از آن ها با شرايط خاص روبرو هستند كه به مشكلات آن ها افزوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازيكنان استقلال اعلام كردند با اين شرايط نمي توانند با اوضاع ايده آل تيم را همراهي كنند و در اين رابطه جباري به عنوان بزرگتر تيم با سرمربي استقلال جلسه اي را برگزار كرد و محتواي اين جلسه به بيرون از مجموعه درز پيدا نكرد اما عنوان شده است كه هافبك آبي ها از قلعه نوعي خواسته تا در رابطه با شرايط مالي، اقدامات لازم را انجام دهد زيرا بازيكنان با اين وضعيت نمي توانند به كار خود ادامه دهند زيرا مشكلات بسيار زياد شخصي به آن ها فشار زيادي وارد كرده و اين موضوع عامل اين است كه وضعيت براي آن ها تغيير كند و اعضاي اين تيم نتوانند با اوضاعي ايده آل براي ادامه بازي ها آماده شوند و در تمرينات با تمام وجود كار كنند.
شايان ذكر است، جباري در جلسه اي بيش از يك ساعت در خصوص شرايط خود و چند عضو تيم صحبت كرد و از امير قلعه نوعي خواست تا رسيدگي هاي لازم را انجام دهد البته مربي استقلال مدعي است كه در اين خصوص بارها وارد ماجرا شده است و تلاش خود را انجام داده اما نتيجه بخش نبوده است، به همين دليل، در حال حاضر تنها فكرش به شرايط تيم معطوف شده است و به اين دليل كه رسيدگي هاي لازم انجام نمي شود ديگر بدنبال اين مسائل نمي رود اما پس از اعلام بازيكنان وي در حال بررسي شرايط است تا در اين خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.
قلعه نوعي پيش از اين، نامه اي به وزارت ورزشي ارائه كرد و حتي در جلساتي فتح الله زاده را همراهي كرده است تا مشكلات هرچه سريعتر حل و فصل شود، اما نتيجه اي را درپي نداشته، اما در اين خصوص وي اعلام كرده است كه به منظور به هم نخوردن جو تيم، شرايط را طوري پيش مي برد كه به نفع اعضاي تيم تمام شود.
شايان ذكر است، سرمربي تيم استقلال از بزرگترهاي تيم درخواست كرده است كه بازيكنان جوان را آرام كنند تا اين مسائل هرچه سريعتر حل و فصل شود و تا قبل از پايان فصل، اعضاي تيم با شرايط ايده ال مالي روبرو شوند و بخشي از مسائل و مشكلات مالي خود را حل و فصل كنند.
 
مديرعامل بعدي استقلال مورد بررسي مسئولان
با اينكه شرايط در تيم استقلال ايده آل پيش مي رود و اين تيم در صدر جدول رده بندي قرار دارد اما مشكلات مالي در اين تيم بيداد مي كند و اين مسائل هنوز به پايان نرسيده.
به همين دليل مسائلي عنوان شده است كه قرار شده مورد بررسي قرار بگيرد.
بر اساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال در صدر جدول حضور دارند و تا آخر بازی های باقی مانده تا پایان فصل قرار نیست تغييراتي انجام بپذيرد اما در پايان فصل، شرايط تغيير مي كند و حتي اعلام شده است كه گزينه ها در حال بررسي كامل هستند و اوضاع بصورت جدي مورد ارزيابي قرار گرفته است.
شايان ذكر است، مسئولان از عملكرد مسئولان تيم استقلال ناراضي نيستند اما اعلام شده مشكلات مالي اين تيم عاملي است كه آن ها به فكر تغيير شرايط باشند و در اين مورد اقدامات لازم را انجام دهند، در اين خصوص قرار است شرايط طوري ارزيابي شود كه فرد مورد نظر از نظر مالي اوضاع را تغيير دهد و اين در حالي است كه اگر چنين گزينه اي يافت نشد، تغييري صورت نپذيرد زيرا اين مشكل براي آبي ها به چشم مي آيد و بايد هر طور شده حل و فصل گردد زيرا جمع شدن بدهي هاي اين تيم در هر فصل مشكلات بسيار زيادي را ايجاد مي كند كه پس از چند فصل قابل جبران نيست و اعضاي اين تيم را دچار مشكلات جدي مي كند.
گفتني است، مسئولان در حال بررسي هستند تا مشكل اقتصادي اين تيم را با حضور يك فرد اقتصادي كه بتواند در اين راه تيم را همراهي كند حل و فصل كند و در اين راه اقدامات از هم اكنون آغاز شده است و تا پايان فصل ادامه دارد.
 مدافع استقلال مورد نظر كميته جوانان
اعضاي مسئول در كميته جوانان در حال بررسي شرايط مربيان در ليگ هستند تا بهترين گزينه را براي حضور روي نيمكت تيم ملي جوانان برگزينند و در اين خصوص سرپرست تيم استقلال جلساتي را با مسئولان در فدراسيون برگزار كرده است.
بر اساس اين گزارش، مسئولان از ماجدي خواستند تا هرچه سريعتر بررسي هاي لازم را انجام دهد و گزينه نهايي و اصلي را معرفي و اعلام كند، اما در اين خصوص هنوز نتايج نهايي حاصل نشده است زيرا نام نفرات و سابقه آن ها اهميت فراواني دارد و مسئولان قصد دارند طوري انتخاب كنند كه در نهايت حرف و حديثي در اين خصوص نباشد و تيم از ابتدا وارد حاشيه نشود.
شايان ذكر است، گزينه فعلي و مورد نظر اعضاي كميته جوانان مدافع سابق تيم استقلال است، اما بدليل حضور وي در تيم استقلال، شرايط طور ديگري پيش مي رود و اعضاي اين كميته اعلام كردند كه نمي توانند بصورت جدي شرايط مهدي پاشازاده را مورد بررسي قرار دهند، زيرا استقلالي بودن اين گزينه مي تواند مسائل و مشكلاتي را در پي داشته باشد كه اوضاع را به ضرر اين تيم پيش مي برد.
ماجدي اعلام كرده است كه تا تعطيلات نوروز فرد مورد نظر را اعلام مي كند تا تيم طي فعاليت خود را آغاز كند، اما در اين خصوص تنها نام علي دوستي بدون حاشيه مطرح شد، اما اين گزينه نيز نمي تواند همراه تيم ملي جوانان باشد.
 
پسران بابازاده، قلعه نوعي و جباري در بزرگسالان! 
اعضاي تيم استقلال در حالي بازي هاي ليگ را پشت سر مي گذارند كه اعضاي اين تيم به خصوص سرمربي آبي ها با حواشي بسيار زيادي روبرو شده و اين موضوع شرايط را براي وي در تيم سخت كرده است.
بر اساس اين گزارش، حضور پسر امير قلعه نوعي در يك بازي دوستانه در تركيب استقلال حرف و حديث و حواشي بسيار زيادي را براي وي درپي داشت و اين موضوع به حضور هوتن قلعه نوعي در تركيب استقلال ختم نشد زيرا علاوه بر پسر سرمربي استقلال دو بازيكن ديگر نيز در تيم حضور دارند كه استقلال را با حرف و حديث همراه كردند، زيرا پسران امير قلعه نوعي، حميد بابازاده و حتي ورود جباري در استقلال حضور دارند و اين موضوع حساسيت هايي را ايجاد كرده است، در اين خصوص اعلام شده است كه پسر امير قلعه نوعي با 16 سال سن در تيم بزرگسالان استقلال تمرين مي كند و قرار است كه اين اتفاق در خصوص ديگر بازيكنان كه پدرانشان در تيم حضور دارند، نيز رخ دهد، حتي عنوان شده است كه عرشيا بابازاده از شرايط ايده آلي برخوردار است و پسر جباري نيز جزو بازيكنان مستعد شناخته شده است اما در اين خصوص امير قلعه نوعي مخالف حضور آن ها در تيم نيست اما به واسطه مشكلات پس از آن احتياط لازم صورت گرفته و قرار است در اولين فرصت اين شرايط فراهم شود تا اين بازيكنان در تيم، ديگر اعضا را همراهي كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۱۷ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
آقای فتح الله زاده اگه پول ندارید 5میلیارد از کجا آوردید واسه خرید جوادنکونام؟
آخرین اخبار