نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: ایجاد و حفظ همدلی بین مردم و مسوولان موجب ترسیم آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در شرایط کنونی می شود.

"لاله افتخاری" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارا رودهن با اشاره به حضور گسترده و کم نظیر ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: ملت ایران با وجود فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمن به جهانیان نشان دادند که همواره در صحنه حضور دارند و از هیچ کوششی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دریق نخواهند کرد.

وی ملت ایران را ملی مثال زدنی، دشمن شناس، آگاه و مدبر خواند و گفت: دشمن هدفی جز تضعیف ارزش ها و آرمان های بلند انقلاب شکوهمند اسلامی را نداشته و ندارد و از هر حربه ایی برای اهداف خویش استفاده می کند ولی مردم ایران با حضور همیشگی خود در صحنه نشان دادند که پای آرمان های انقلاب ایستاده و می ایستند.

نماینده معین مردم شرق استان تهران بیان کرد: امروز نقش مسوولان در پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات کنونی کشور نقشی موثر است زیرا این مردم همدلی خویش را با مسوولان و نظام نشان دادند و امروز این مسوولان هستند که پاسخگوی این همدلی باشند.

افتخاری نظام مقدس جمهوری اسلامی را نظامی مردمی و ولایی عنوان و خاطرنشان کرد: وجود مقام معظم رهبری امروز برای ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نعمتی ارزشمند است زیرا به برکت ولایت فقیه است که این نظام به سوی اهداف اسلامی خویش پیش می رود.

وی در ادامه به عمده مطالبات مردم شرق استان تهران به ویژه مردم شهرستان دماوند اشاره کرد و گفت: با حضور مردم در منطقه به عنوان نماینده معین مردم شرق استان تهران در مجلس شورای اسلامی، عمده مطالبات مردمی در بخش های مختلف همچون صنعت و معدن و تجارت، آب، مسکن و ... مورد بررسی قرار گرفته که امید است با همدلی مسوولان شهرستانی مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم تهران افزود: جلسات و نشست های مختلفی با مسوولان برگزار شده است که با هماهنگی های ورت گرفته با مشوولان استان و کشور در راستای رفع مطالبات مردم منطقه هستیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.