وزير دادگستري با ارسال پيامي در گذشت حضرت آيت‌الله خوشوقت را تسليت گفت.


به گزارش حوزه حقوقي قضائي باشگاه خبرنگاران، وزير دادگستري با ارسال پيامي در گذشت حضرت آيت الله خوشوقت را تسليت گفت كه متن آن بدين شرح است:  ضايعه ارتحال ملكوتي فقيه جليل القدر ، استاد و اسوه برجسته علم و اخلاق حضرت آيت الله عزيز اله خوشوقت (رحمه‌الله عليه) موجب تأثر و تألم گرديد. اين فقدان مولمه را به ساحت قدسي بقيه الله اعظم (ارواحنا فداه ) و مقام معظم رهبري (مد ظله الوارف) ، حوزه هاي علميه ، بيت مكّرم آن عالم رباني و دلدادگان و ارادتمندان معنوي ايشان علي الخصوص جوانان پاكدل تسليت عرض مي‌نمايم.
 
سال‌هاست كه از فضايل علمي ، اخلاقي و رفتاري اين استاد گرانقدر و مايه فخر و مباهات زمانه به دفعات از زبان مردم و بزرگان اهل معرفت ، اهل علم و اهل سياست  شنيده‌ايم به گونه اي كه رفتار ، گفتار و اخلاق ايشان ، حكايت از وارستگي و عمق ذخاير علمي و سلوكشان داشت. مواضع صريح و عالمانه ايشان در دفاع از حريم ولايت فقيه در همه دوران ها تكيه گاه مطمئن و معنوي براي جويندگان صراط مستقيم بود.
 
از درگاه حضرت احديت براي آن فقيد وارسته، رحمت واسعه و علو درجات و براي خاندان و بيت محترم ايشان صبر جميل و اجر جزيل مسئلت دارم.
 
سيدمرتضي بختياري
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار