معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: در آستانه سال جدید 675 پایگاه کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در استان کرمان برپا می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمید کریمیان‌زاده‌ اظهار داشت: طی سال‌های اخیر و در آستانه نوروز طرحی با عنوان جمع‌آوری کالاهای مازاد ‌بر نیاز و قابل استفاده همشهریان توسط کمیته امداد به اجرا گذاشته شده است.

وی بیان داشت: خانواده‌ها می‌توانند کالاهای مازاد خود را که قابلیت استفاده دارند به کمیته امداد تحویل دهند تا در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

کریمیان‌زاده افزود: در این راستا با صدا و سیما به منظور تبلیغات هماهنگی لازم به عمل آمده و همچنین اطلاعیه‌ها و بروشورهایی برای توزیع تهیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان می‌توانند با همکاران ما در کمیته امداد تماس برقرار کرده تا با مراجعه به درب منزل آنها کالاها را تحویل بگیرند.

کریمیان‌زاده گفت: خانواده‌ها می‌توانند اقلام کالایی مانند یخچال، تلویزیون، کولر، فرش، آبگرمکن، انواع ظروف و دیگر وسایل را که قابل استفاده هستند، اما مازاد بر نیاز آنها است در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

وی عنوان کرد: همشهریان کرمانی می‌توانند با شماره 2731780 شهرستان‌ها با مدیریت کمیته امداد محل زندگی خود در این رابطه تماس برقرار کنند.

برپایی 675 پایگاه کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: در هفته احسان و نیکوکاری 678 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری در سطح استان کرمان برپا می‌شود.

کریمیان‌زاده ابراز داشت: 299 پایگاه در سطح معابر، 108 پایگاه سیار و 268 پایگاه در مساجد تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به چاپ 200 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی ویژه جشن نیکوکاری افزود: 16 اسفند ماه جشن نیکوکاری ویژه مدارس برگزار می‌شود.

کریمیان‌زاده تصریح کرد: 17 اسفند ماه پایگاه‌های جشن نیکوکاری در تمام میدان‌ها و مساجد محوری و 18 اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه شهر برپا می‌شود.

وی با اشاره به کمک‌ 7 میلیارد ریالی سال گذشته شهروندان کرمانی در جشن نیکوکاری خاطرنشان کرد: شماره حساب 0105075784002 سیبا‌ برای واریز وجوهات نقدی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه ایام نوروز مسافرت‌ها بیشتر شده و افزایش گردشگری را داریم پایگاه‌های فعالیت‌های نوروزی امداد نیز در مبادی ورودی و خروجی شهر‌ برپا می‌شود.  

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین در ایام نوروز ابراز داشت: بر اساس این طرح ثبت‌نام از حامیان خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.
برچسب ها: کرمان ، نیکوکاری ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.