فريبکاري در دنياي تبليغات به قدري زياد است که که گاه با رو شدن واقعيت مخاطب احساس مي کند که تحميق شده است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ،‌ استفاده از گريمهاي سنگين و  فتوشاپ در دنياي تبليغاتي غرب که ظاهر، معيار اصلي براي رو کردن مخاطب به يک فرد مي باشد ؛‌به قدري زياد است که   که گاه با رو شدن واقعيت مخاطب احساس مي کند که تحميق شده است.
"اندي مک دوئل" مدل يکي از برندهاي لوازم آرايشي ،‌در حالي شکار عکاسان شد که هيچ آرايشي به چهره نداشت و صورت او بسيار متفاوت از آنچه در آگهي هاي تبليغاتي  ديده ميشود بود.




اندی" 54 ساله است و هميشه در تصاوير بسيار جوانتر از سن خود و با صورتي بسيار شفاف و پوستي شاداب و درخشان ديده ميشود ، اما اين هنرپيشه معروف هاليوودي در حالي که از باشگاه ورزشي در لوس آنجلس به سوي خانه در حرکت بود سوژه عکاسان قرار گرفت.





بسياري از بينندگان اين تصاوير بعد از انتشار آنها اعلام کردند واقعا شوکه شده اند و هميشه فکر ميکردند معجزه محصولات  اين برند  است که اين زن  به طور دائمي پوستي اين چنين شفاف و زيبا دارد اما چهره واقعي اين خانم حکايت ديگري را براي اين برند تجاري رقم زد و مشخص شد که اين زن نه تنها در واقعيت چهره اي جوان و زيبا ندارد بلکه بسيار پيرتر از آن چيزي است که در تصاوير فتوشاپي ديده مي شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار