بازیکنانم به سه امتیاز با ارزش دست یافتند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد پس از برتری تیمش مقابل راه ساری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: بازی خوبی از سوی هردو تیم در ساری شاهد بودیم که بازیکنانم موفق به کسب امتیاز در بازی سخت خارج از خانه شدند.

بی غم افزود: بازی کردن برای هر تیم در ساری و در حضور تماشاگران پرشورش سخت و دشوار است اما بازیکنانم به خوبی از عهده این کار بر آمدند.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت: تیم راه ساری از تیم های پرطرفدار و باتجربه لیگ است که با توجه به بضاعت مالی در لیگ به نتایج خوبی رسید.

بی غم افزود: ازنحوه قضاوت داوران صحبت نمی کنم اما فکر می کنم که داور در چند صحنه با تشویق تماشاگران زیاد ساروی برای آنها سوت زد.

به گفته وی این پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی های آینده خیلی به درد تیم خواهد خورد تا در جدول رده بندی لیگ چند پله ای صعود داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرا مشهد گفت : بازیکنانم در مقابل راه ساری به خوبی دستور مربیان را در زمین اجرا و به نوعی حرفه ای مقابل حریف و تماشاگرانش بازی کردند و به سه امتیاز و پیروزی خارج از خانه رسیدند.

از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فرش آرا مشهد مقابل میزبان خود راه ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی به برتری شش بر پنج رسید./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.