فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و قرارگاه مدینه ارتقاء سطح آمادگی یگان ها را یکی از اهداف برگزاری رزمایش پیامبر اعظم( ص) هشت دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار پاسدار روح الله نوری صبح شنبه در حاشیه آغاز رزمایش پیامبر اعظم( ص) هشت در جمع خبرنگاران با اشاره به موقعیت ایران در منطقه اظهار داشت: ایران اسلامی اکنون در اوج اقتدار نظامی خود به سر برده و با هر گونه تهدید دشمنان برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان ایران بدانند که ما کوچکترین حرکات آنها را زیر نظر داشته و از دل و جان و با تمام توان از میهن اسلامی دفاع کرده و توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنیم.

سردار پاسدار نوری با اشاره به جنگ سخت، جنگ نيمه سخت و جنگ نرم ابراز اشت: ما همه سربازان ولی فقیه بوده و با پیروی از فرمایشات ایشان از كشور و آرمان هاي نظام دفاع می کنیم.

وی برپایی این رزمایش را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ارتقاء سطح آمادگی یگان های شرکت کننده و همچنین  ارتقاء روحیه جهادی از جمله اهداف برپایی این رزمایش است.

وی با اشاره به برپایی این رزمایش به مدت دو روز در زرند افزود: این رزمایش در حد فاصله مناطق شعدبجره و سیریز انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز داشت: یکی دیگر از اهداف برگزاری این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی یگان های شرکت کننده است.

برچسب ها: سطح ، رزمایش ، یگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.