فرماندار شهرستان خلخال گفت: از مجموع 759 واحد مسکن احداثی مهر در شهرستان خلخال تاکنون 360 واحد مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر خلخال و شرکت تعاونی مهر پارسا افزود: تا آخرین لحظه خدمت پیگیر حل مشکلات مسکن مهر مردم خلخال و شرکت تعاونی مهر پارسا هستیم.

وی گفت: مردم یقین داشته باشند که با نظارت و پیگیری فرمانداری خلخال و دستگاه‌های ذیربط در مسکن مهر مشکلات و معضلات مسکن مهر این شهرستان در آینده‌ای نزدیک حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان خلخال همچنین افزود: در رفع مشکلات و معضلات موجود در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه مسکن مهر امید مردم به دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ذیربط است که مسئولان باید با ورود به بحث نظارت‌های بیشتر و جدی در زمانی کوتاه به حل مشکلات مردم بپردازند.

محمدی در‌‌‌ خصوص مسکن مهر خلخال نیز گفت: از 759 واحد مسکن مهر در سه شهرک بهشتی، دانش و شهرک ایثار 360 واحد به متقاضیان تحویل شده و آماده سکونت است که 170 نفر از متقاضیان هم اکنون در واحد‌های آماده ساکن هستند و ما انتظار داریم که مردم پیگیر مشکلات خود در قالب تعاونی‌های خود باشند./س

برچسب ها: خلخال ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.