پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پسرم من هم فوتبالیست خوبی است من از هیئت مدیره رفتم پسرم را بیرون انداختند.

جواد زرینچه عضو هیئت مدیره سابق باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر پسر قلعه نوعی توانایی بازی در تیم فوتبال استقلال را داشته باشد هیچ ایرادی ندارد پسر قلعه نوعی فوتبال بازی می کند اعتراضی نیست اگر بتواند جای پدرش را در استقلال پر کند خیلی هم خوب است.

وی ادامه داد: من هم بچه دارم که فوتبالیست خوبی است اگر از هیئت مدیره باشگاه بیرون می روم چرا پسرم را بیرون می کنند تمام هدف پیشکسوتان از جمله حجازی، روشن و زرینچه سربلندی تیم مان است.

زرینچه خاطر نشان کرد: اگر پسر حجازی، قلعه نوعی، زرینچه و روشن جایگاهشان در استقلال است قدمشان روی چشم استقلالی ها ولی اگر خوب نیستند اعتراض به جای است من هم اعتراض می کنم.

وی ادامه داد: اگر کسی اعتراض کرد افراد پیشکسوت باید با جان  و دل گوش بدهند نه این که با شدت برخورد کنیم اگر کسی در مکتب استقلال بزرگ شده مدعی این است که مکتب استقلال برای من است پس باید ما بزرگی خود را نشان بدهیم نه جای که صحبت های به نفع ما زده می شود بزرگی خود را به رخ دیگری بکشیم.
 
**حسن روشن: پسرم را از باشگاه بیرون انداختند
 
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: پسرم را از باشگاه بیرون انداختند چون باید برای ماندن آن ها پول می دادیم.
 
حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چند سال قبل پسر من را از باشگاه استقلال بیرون انداختند باشگاه  برای آکادمی بودجه نمی گذارد باید پسرهای ما پیشکسوتان برای ماندن در استقلال پول بدهند.
 
وی ادامه داد: نباید به فکر خومان باشیم من زمانی که آکادمی استقلال را درست کردم پسرم در تیم بود او را کنار می گذاشتم ولی حالا در آکادمی ما اتفاقاتی می افتد که قابل جبران نیست./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی علی پور
۲۱:۱۹ ۰۵ اسفند ۱۳۹۱
استقلال مردی را مثل زریتچه به خود نخواهد دید. فراموش نکنید آقا جواد حق بزرگی بر گردن استقلال دارد.من استقلالی قدیمی هستم و بازیهای آقا جواد را فراموش نمیکنم
آخرین اخبار