اکبر احدی گفت: آسیایی ها در بوکس پیشرفت بسیار زیادی داشته اند و ما هم باید سعی کنیم با سرعت حرکت آنها کار کنیم تا به پیشرفت همسانی برسیم.

اکبر احدی سرمربی تیم ملی جوانان بوکس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: در حال حاضر اردوی پایانی تیم ملی بوکس جوانان با هدف آمادگی حضور در مسابقات آسیایی فیلیپین آغاز شده است و 10 نفر در این اردو حضور دارند که در پایان 9 نفر از آنها به مسابقات آسیایی اعزام می شوند.

وی افزود: تیم ملی بوکس جوانان در وزن 52 کیلوگرم نماینده ای ندارد ولی در سایر اوزان برترین ها را از جمع اردوها انتخاب کرده ایم تا نمایندگان شایسته و آماده ای را راهی مسابقات کنیم.

وی در خصوص شایعه مشکل مالی اعزام بوکسورها به فیلیپین بیان داشت: اگر چه مشکلات مالی وجود دارد و انکارنشدنی است اما خوشبختانه ناطق نوری رئیس فدراسیون به ما قول مساعد داده است که هیچ مشکلی در زمینه اعزام بوکسورها به مسابقات پیش نیاید.

وی عنوان داشت: خوشبختانه بوکسورهای ما انگیزه و توان بسیار بالایی دارند.

ما جوانان با استعدادی در بوکس کشور داریم که با کمترین امکانات بهترین عملکرد را دارند، کما اینکه در مسابقات جهانی نیز توانایی های خود را در معرض نمایش گذاشتند.

*به خواسته هایمان در اردو با داغستان رسیدیم

احدی در خصوص اردوی آماده سازی با داغستانی ها بیان کرد: اردویی که با بوکسورهای داغستانی ها داشتیم، تمام خواسته های ما را برآورده کرد.

آن اردو برای حفظ آمادگی بوکسورهای ما بود که خوشبختانه نیز به این آمادگی رسیدگی رسیدیم و در حال حاضر مشت زنان ما در وضعیت خوبی به سر می برند و تنها سیاوش امیدی از ناحیه دست با مصدومیتی جزئی مواجه است که گمان می کنیم تا روز مسابقات بهبود یابد.

وی در مورد پیش بینی مسابقات آسیایی عنوان داشت: پیش بینی کردن این مسابقات بسیار دشوار است.

تیم های بوکس در سراسر آسیا بر روی مهره های جوان خود سرمایه گذاری کرده اند و این قضیه بعد از المپیک با جدیت بیشتری نیز پیگیری می شود و تیم ملی بوکس کشورمان نیز از این قاعده مستثنی نیست.

وی در خصوص رقبای اصلی ایران در مسابقات آسیایی بوکس بیان کرد: بوکسورهای تیم های هند، ازبک، چین، قزاق و در اوزان پایین تر تایلند و فیلیپین از حریفان اصلی ما هستند البته کشورهای دیگر نیز همچون عراق عملکرد قابل قبولی داشته اند.

وی تصریح کرد: بوکس آسیا در طول چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است. البته ما کمی از برترین های آسیا عقب هستیم که باید تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا بتوانیم با سرعت پیشرفت مشت زنانمان هماهنگ شویم.

وی ادامه داد: در اردوی ما به جز 3 نفر، 6 بوکسور وجود دارند که هیچ تجربه بین المللی ندارند و بازی آنها در حکم یک بازی تدارکاتی است.

وی افزود: بنابراین باید انتظار بسیار زیادی از بوکسورهایمان نداشته باشیم کما اینکه آنها تمام تلاششان را بکار می بندند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دو روز زودتر از شروع مسابقات حرکت می کنیم تا از نظر زمانی مشکل نداشته باشیم و با تمام آمادگی خود در مسابقات حاضر شویم./آق
برچسب ها: بوکس ، بین المللی ، آسیا ، احدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار